PREMIS EXTRAORDINARIS I MENCIONS HONORÍFIQUES DE PRIMÀRIA

22 Juliol, 2020

En arribar el final de curs, celebrem el festival i es fa el lliurament de les mencions honorífiques i premis extraordinaris. Malauradament enguany, a causa de la crisi sanitària, no ha pogut finalitzar-se el curs amb la normalitat desitjada però, des de l’Equip Directiu, no volíem deixar passar l’estiu sense fer el lliurament dels Premis Extraordinaris i Mencions Honorífiques de Primària. D’una banda, es van lliurar els tres Premis Extraordinaris per a alumnes de 6é de Primària que han tingut unes notes excel·lents en els cursos de 5é i 6é de Primària. Aquests alumnes han estat:

Irene Almiñana Azara, Álvaro Peyró Alborch, Kristiyana Krasenova Asenova.

D’altra banda, l’Equip Educatiu de 6é de Primària va decidir atorgar unes Mencions Honorífiques per a aquells alumnes que han destacant per la seua trajectòria personal i humana durant l’etapa de Primària. Aquests alumnes són:

Júlia Lorente Pérez, Rafa Sapena Giménez, Paula Cabanilles Frasquet, Andrea Escrivá Villar, Bárbara Martínez Díaz

Malgrat concretar aquestes distincions en algunes persones, cal destacar que tots els alumnes del centre són mereixedors d’aquest reconeixement pel seu treball i esforç durant tot el temps de confinament.

Facebook Twitter LinkedIn Email

Agost 2020