MYSTERY PARTY

22 Juny, 2022

Després d’un any intens, els alumnes de 5é hem acomiadat el curs amb una Mystery Party al Parc Ausiàs March.

En aquesta activitat, cadascun dels alumnes representava un personatge de la gamificació de matemàtiques que hem realitzat al llarg de tot el curs. Durant la festa, els alumnes esmorzaven i interactuaven entre ells amb diferents consignes que havien de complir.

En un moment determinat de la festa, un dels personatges desapareixia misteriosament. En eixe moment es demana la col·laboració de tots perquè es puga trobar al culpable i descobrir la raó per la qual ha fet això.

A partir d’ací, els personatges preguntaven, investigaven i deduïen el que podia haver passat. Havien d’estar atents al que observaven i escoltaven al seu voltant.

Finalment, cadascun deduïa qui era el culpable i escrivia la solució en la fulla de deducció.

Lamentablement, no van poder descobrir al culpable i aquest personatge va poder acabar sense ser descobert.

Una activitat molt lúdica i motivadora que va servir per a tancar aquest any amb molt bo sabor de boca.

L’any que ve, més i millor.

Bon estiu!

Facebook Twitter LinkedIn Email