GRADUACIÓ 4t ESO

25 Juliol, 2020

Un any especial requeria una graduació diferent. El 23 de juliol els alumnes de 4t ESO han celebrat la seua Graduació al Claustre de l’Escola Pia. Malgrat no tindre viatge a Jaca ni retir, classes a distància, crisi sanitària, etc., l’Equip Directiu, a petició dels alumnes i famílies, va organitzar aquest acte.

La graduació es va dividir en dues parts: una celebració de la paraula presidida pel P. Enric Ferrer i un acte acadèmic. Andrea Almiñana, Ariadna Vercher i Gala Ivars, com a representants de l’alumnat, feren tres emotius discursos i, posteriorment, la professora Carolina García va improvisar un breu parlament en el qual destacava el seu esforç i el suport per part de tota la comunitat educativa.

Com no podia ser d’altra forma, es feu el lliurament dels Premis Extraordinaris a aquells alumnes que havien obtingut la qualificació de Matrícula d’Honor:

Alejandra Vélez Castelló, Carmen López Romero i Andrea Almiñana García

També es van destacar aquells alumnes que durant els anys de Secundària han destacat per la seua generositat, acompanyament, saber estar i humanitat. Aquests alumnes amb Menció Honorífica han estat:

Andrés Hibernón Velázquez Fornés, Blanca Chirivella Bertó, Marc Pérez Roig, Martina, Perales Bañuls i David Salvador Robles.

Per a finalitzar, es projectà el vídeo memòria d’aquest any dels alumnes de 4t d’ESO.

Els desitgem els majors dels èxits a tots els alumnes tant als que es queden a fer Batxillerat com als que vagen a fer altres estudis.

Facebook Twitter LinkedIn Email

Agost 2020