GRADUACIÓ 2n DE BATXILLERAT

23 Juliol, 2020

Aquest curs els alumnes de 2n de Batxillerat han tingut un curs molt especial. Classes a distància, viatge a Roma inoblidable, Proves d’Accés a la Universitat al mateix centre, crisi sanitària, etc. Però, tot això no podia ser impediment perquè aquests alumnes tingueren el comiat que es mereixien. Per tot això, el 21 de juliol s’ha celebrat la Graduació dels alumnes de 2n de Batxillerat d’una forma diferent però igual d’especial i emotiva: s’ha canviat el lloc (de l’Església al Claustre), no han vingut els familiars i únicament eren presents els alumnes i el claustre de professors.

La graduació es va dividir en dues parts: una celebració de la paraula presidida pel P. Enric Ferrer i un acte acadèmic. Maria Aparisi i Gonzalo Peretó com a representants de l’alumnat feren un emotiu discurs i, posteriorment, la professora Xelo Gonzàlez feu un breu parlament en el qual donava les gràcies per haver pogut donar classes tants anys a l’Escola Pia i, especialment, aquest curs en el qual ha pogut disfrutar d’una generació molt especial.

Com no podia ser d’altra forma, es feu el lliurament dels Premis Extraordinaris a aquells alumnes que havien obtingut la qualificació de Matrícula d’Honor:

Alicia Gómez, Martí, Gonzalo Peretó Villaescusa, Fernando Navarro Parets i Ariadna Pons Serquera.

També es van destacar aquells alumnes que durant els dos anys de Batxillerat han destacat per la seua generositat, acompanyament, saber estar i humanitat. Aquests alumnes amb Menció Honorífica han estat:

Marc Llopis Fuster, Pablo Daniel Barabaschi Hryniuk, Carla Iglesias Orchillés, Danail Valentinov Velikov, Claudia Bertó Torres, Gema Canet Martí

Per a finalitzar, els alumnes van projectar un vídeo, preparat per ells, en el qual li desitjaven a Xelo el millor ara que es jubilava. Per a cloure l’acte, es projectà el vídeo memòria d’aquest any dels alumnes de 2n de Batxillerat.

Els desitgem els majors dels èxits a tots els alumnes de 2n de Batxillerat i els recordem que són escolapis i que tenen la seua casa a l’Escola Pia de Gandia.

Facebook Twitter LinkedIn Email

Agost 2020