CONVIVÈNCIA CATEQUISTES I EDUCADORS DEL MOVIMENT CALASSANÇ

5 Octubre, 2021

Dissabte dia 25 ens vam reunir una bona representació de catequistes i educadors del Moviment Calassanç al col·legi de la Malvarrosa. Al mateix temps es reunien a Cercedilla, a Monforte i Oviedo.

Tots tornant a començar, tractant d'estar "al Teu costat" i rellançant MCal amb tota la il·lusió i ganes d'oferir el millor als nostres xiquets i jóvens.

Vam redescobrir els principis del projecte Arjé, aquest any dedicant especialment moltes de les nostres accions a la pastoral samaritana. Volem apropar-nos als que normalment es queden fora, volem estar al costat dels exclosos.

Això ho treballarem amb alumnes i famílies, des de l’etapa Betlem, passant per Nazaret, Galilea i Betània, fins a l'etapa Emaús, fent Comunitat Cristiana Escolàpia entre tots.

Vam compartir diferents iniciatives i propostes per aquest any: el nou perfil d'Instagram (@movcalasanzbetania), les renovades convivències intercol·legials, experiències d'estiu… i la manera de convocar amb força aquest curs: en breu arribarà als alumnes tot el treball i tota la preparació.

Compartim la nostra alegria, missió, vocació per a viure construint un món millor...

Gràcies i molt d'ànims en el seguiment de Jesús i el creixement en la fe, en grup, fent comunitat, sempre al Teu costat.

Facebook Twitter LinkedIn Email

Octubre 2021