CELEBRACIÓ FINAL DE MOVIMENT CALASSANÇ

20 Juny, 2022

Aquest divendres 17 de juny vam celebrar la fi de curs de Moviment Calassanç.

Vam voler visibilitzar els passos d'etapa dins d'aquest procés de creixement en la fe.

Ens vam ajuntar a l'església del col·le, des de 3r de Primària fins a Batxillerat. Va ser un moment molt bonic.

Vam poder comprovar que més de 200 dels nostres alumnes comparteixen aquest estil de vida, units alhora a altres milers de xiquets i joves de les EEPP a tot el món.

Acaba el curs però continua el procés. Les experiències d'estiu són oportunitats molt especials. Ens ajuntem amb altres col·les i continuem descobrint a Jesús.

MCal comença amb l'etapa Betlem, des d'Infantil fins a 2n de Primària, amb un ritme especial, mensual. Les reunions es comparteixen amb les famílies.

-El pas a l'etapa Natzaret implica viure ja les reunions setmanals i créixer com a amics de Jesús. Per això, el signe d'aquesta etapa és una polsera amb un cor radiant.

-En acabar 6é de Primària passem a l'etapa Galilea. Els amics de Jesús li segueixen en el seu camí i el signe de la polsera porta unes petjades que ens acompanyaran en els tres primers cursos de Secundària.

-En passar a 4t d’ESO la nova etapa és Betània, un lloc especial per a Jesús, on es reuneix i descansa quan ho necessita. El símbol en la polsera és una creu, conscients del que significa viure com va fer Jesús.

-En acabar els tres anys d'eixa etapa, continuem el procés amb l'etapa Emaús. A partir dels 18 anys seguim en MCal, buscant el nostre lloc a l'església. El signe de la polsera és el peix que utilitzaven els primers cristians, que vivien en comunitat i immersos en el món, però anunciant eixa manera especial de viure, en clau missionera.

Facebook Twitter LinkedIn Email

Juny 2022