BREAKOUT EDU DIA DEL LLIBRE

26 Abril, 2021

El passat 23 d’abril, els alumnes de 6é vam gaudir amb un fantàstic Breakout Edu amb motiu del Dia del Llibre. Una meravellosa manera de celebrar aquest dia d'una forma atractiva i motivadora que ens va encantar.

Voleu que vos comptem una mica com ho vam fer?

Tot va començar amb els mestres creant l'ambientació en classe, projectant un Genially amb la Narrativa i fent que tots nosaltres ens vérem immersos en la història.

Després vam baixar sigil·losament, per a no despertar al drac, fins a la seua cova i allí trobàrem tot el desplegament preparat.

Cada grup va ocupar cadascuna de les taules on va trobar una caixa amb un cadenat de tres dígits i un sobre que contenia diferents "eines" que podrien ser-nos d'utilitat al llarg de la nostra missió.

El primer que van deduir era que havíem de compondre una espècie de puzle. Aquest puzle ens mostrava la portada d'un llibre que havíem de buscar en la llibreria. Dins del llibre vam trobar un missatge amb moltes lletres de colors i no vam tardar a deduir que amb la cel·lofana roja podríem llegir el missatge, el qual ens deia que miràrem davall de la nostra taula.

Allí amagat hi havia un segon llibre, dins del qual vam trobar una sèrie de símbols estranys que vam relacionar amb el paper que tenien en el nostre sobre que ens ajudava a descodificar-lo. D'ací va eixir un tercer llibre que vam buscar de nou en la llibreria.

En aquest tercer i últim llibre vam trobar un codi QR que vam llegir amb l'iPad i que ens va dirigir a un sudoku de còmics. En resoldre el sudoku, ens indicava que buscàrem per la cova una “runa èlfica”.

I així vam arribar a la prova final. Al costat de les runes, cada equip va trobar uns mots encreuats en el qual havíem d'escriure títols de contes clàssics a partir dels emojis que els representaven.  Finalment, les lletres de les caselles acolorides ens donaven el nostre número de tres xifres.

En obrir les caixes, cada equip va trobar una lletra diferent, i no vam tardar a descobrir que la paraula màgica era LLIBRES. Així que vam introduir la paraula en el “cryptex” i vam aconseguir la clau que obria el cofre salvant tots els llibres!

Dins d'ell, vam obtindre uns marca pàgines al costat d'un codi QR des d'on ens podíem descarregar un fantàstic llibre.

Tot va ser un èxit, el treball va ser immillorable i l'actitud de tots durant el temps que va durar la missió va ser extraordinària. Un dia memorable!

Facebook Twitter LinkedIn Email

Maig 2021