BATXILLERAT DUAL. UNA OPORTUNITAT AL FUTUR

2 Octubre, 2020

I presentem un nou repte als alumnes matriculats en aquest centre.

Des de 2n d’ESO tenen la possibilitat d'estudiar, a través de l'empresa Academica International Studies, un programa dual, que prepara als estudiants per a adquirir els millors nivells de competència sobre la base de tres grans objectius:

1. Immersió Lingüística.

Totes les assignatures i les relacions amb els professors s'estableixen en anglés des del primer moment. Adquisició d'un nivell bilingüe avançat.

1. Immersió Tecnològica.

Domini en el maneig de les tecnologies més avançades d'aprenentatge digital.

1. Immersió Personal.

L'alumne adquireix responsabilitat i maduresa en el treball, amb alt nivell d'autonomia, aprenentatge de la gestió del temps, capacitat d'adaptació i flexibilitat per a treballar en entorns diferents i multiculturals.

Què s'aconsegueix?

• El Batxillerat del país d'origen de l'alumne, de manera presencial.
  • I el Batxillerat americà, High School Diploma, 100% online.

Aquesta setmana tres alumnes del nostre centre s'han presentat a la prova de nivell per a accedir al curs i han estat admeses. A la fi de setembre faran les presentacions i en la primera setmana d'octubre comencem a treballar.

Esperem que pròxims cursos altres alumnes, després d'aquesta primera experiència, s'animen a realitzar-ho, perquè hem posat en això moltíssima il·lusió i ganes de continuar avançant i millorant amb totes les possibilitats que se'ns ofereixen hui dia per a anar millor preparats a un futur laboral no tan llunyà i obrint fronteres.

Facebook Twitter LinkedIn Email

Octubre 2020