AULA PT DINS DE LES AULES

27 Desembre, 2021

Aquestes dos últimes setmanes abans de Nadal l'aula PT s'ha introduït dins de les aules de 1r d'ESO en l'àmbit sociolingüístic i l'àmbit científic i de 2n d'ESO en Llengua valenciana i literatura amb diferents activitats que abans es realitzaven fora de l'aula amb l'alumnat que ho necessitava.

Estem fent un canvi de mirada i comencem a treballar la inclusió dins de l'aula, per aprofitar els recursos i per a no arraconar a cap alumne o alumna.

En 1r d'ESO hem fet activitats cooperatives i multinivell, per treballar la cohesió de grups, la inclusió educativa i que aprenguen uns d'altres, sobre tot destacar que si no participen tots els integrants del grup, el grup no avança, per tant, han d'incloure a les persones que tinguen més dificultats i aprendre d'elles i ajudar-les. Si un no rema el vaixell, no arriba al port.

En 2n d'ESO hem fet estacions d'aprenentatge, on hem repassat els continguts d'aquesta avaluació per grups i de forma cooperativa.

Tant en una classe com en l'altra les valoracions de les activitats han sigut valorades com a molt positives, i sobretot hi han aprés a treballar en equip de forma inclusiva i a respectar-se els uns als altres.

Aquestes activitats ens permeten respectar els diferents nivells que podem observar dintre de la mateixa aula, i treballar un mateix contingut adaptat a les diferents necessitats, sense traure o separar a l'alumne o alumna del seu grup de referència.

Bon Nadal i Feliç Any Nou

Facebook Twitter LinkedIn Email