LA CASCA DE NADAL. UNA TRADICIÓ MOLT VALENCIANA

23 Desembre, 2021

Els alumnes de segon de primària hem pogut gaudir amb "el taller de la casca", gràcies a la visita i atenció que ens ha proporcionat una representant dels pastissers de Gandia. És una bonica activitat, secundada per l'Ajuntament de Gandia, que, en primer lloc, estimula i anima més, si cap, aquest ambient nadalenc, que ja ens embolica des de fa dies. Però els pastissers de la nostra ciutat promocionen i ens animen, cada any, a conéixer i valorar aquest tradicional "dolç nadalenc", herència cultural, que hem rebut dels nostres pares, avis... des de fa segles. Hem construït una capseta, decorada amb molt de gust per nosaltres, per a poder guardar en ella les casques que podem cuinar a casa amb els nostres pares o avis. Per a això, ens han regalat un díptic informatiu amb la història d'aquesta bonica tradició valenciana i, no t'ho perdes!!!, amb la recepta d'aquest espectacular i tradicional dolç. Finalment hem provat una autèntica casca de Gandia i, un de nosaltres li ha dit a la nostra amiga pastissera que "era el dolç més bo que havia provat en la seua vida". Gràcies per aquesta boniqueta  activitat cultural i culinària, i pel gran esforç que suposa per als promotors.

Els alumnes de 2n A i B. I els seus tutors!!!

Facebook Twitter LinkedIn Email

Gener 2022