SÍMBOL DE LA NOSTRA TRADICIÓ CRISTIANA, EL BETLEM

16 Desembre, 2021

Hui volem presentar-vos un símbol de la nostra tradició cristiana: el Betlem.

En aquestes fotos i vídeo del Betlem d’Infantil de l’Escola Pia podreu veure que enguany l’hem dedicat a La Palma. Els volcans ens mostren la grandiositat i bellesa, però també la força destructora dels fenòmens de la natura. Ací podeu veure un volcà sorgit d’un experiment a les classes de 4 anys i un altre amb rius de lava i de magma. Però al costat d’aquesta destrucció i dels dies sense esperança s’alça l’arbre de la vida. En ell trobem a la família de Natzaret que sempre roman al nostre costat guiant i il·luminant el nostre camí diari.

Davant de tots trobem a l’àngel de l’anunciació rodejat de pastorets i pastoretes amb uns ramats ben diversos d’ovelles, porquets, gallines i pollets.

A la zona del riu uns pescadors i bugaderes treballen sense descans.

Finalment, a les llunyanes muntanyes, veiem als Mags d’Orient preparats per a dur il·lusió i regals al nostre alumnat.

El pròxim dimecres, 22 de desembre a les 19.30 h tindrà lloc el lliurament de premis al Teatre Serrano. Els xiquets i xiquetes estan convidats a l’acte.

Bon Nadal i moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració.

Equip d’Educació Infantil

Facebook Twitter LinkedIn Email