II CONCURS ESCOLAR DE TARGETES NADALENQUES

3 Desembre, 2021

II CONCURS ESCOLAR DE TARGETES NADALENQUES

Aquest mes de novembre els xiquets i xiquetes de Primària i ESO de l’Escola Pia, han participat en el II concurs escolar de targetes nadalenques promogut per la Junta Major de Germandats de la Setmana Santa de Gandia.

Havien de fer un dibuix original i inèdit amb tècnica lliure i una visió cristiana del Nadal.

A la vesprada del divendres 26 de novembre, el jurat, compost per D. Enrique Bofí Planes, catedràtic de dibuix, senyora Carolina Jerónimo Seddon , professora de plàstica del col·legi Ntra. Sra. del Carmen de Gandia i la senyora Esther García Reig, directora del CEIP Gregori Mayans i Ciscar de Bellreguard i després de revisar i valorar els 650 dibuixos presentats al concurs pels diferents centres de la ciutat, van acordar atorgar els premis de la categoria A corresponent a 1r, 2n i 3r Primària a les alumnes de la nostra escola:

SABRINA TITOVA de 1r A amb el primer premi  i a MACARENA ROCHER AGUT de 1r B amb el segon premi; i a la categoria C  corresponent a 1r i 2n d’ESO a l’alumna JÚLIA LORENTE PÉREZ de 2n A.

Els premis consisteixen, segons consta a les bases del concurs d'un lot de targetes nadalenques i 50 o 30 euros en un xec regal per a material escolar/dibuix.

Els premis es lliuraran a la Gran Festa Solidària de la Infància que es realitzarà el pròxim dia 22 de desembre a les 19 h al Teatre Serrano en col·laboració amb el Consell Municipal de la Infància i l'Ajuntament de Gandia.

ENHORABONA CAMPIONS!

Facebook Twitter LinkedIn Email