PROJECTE “FEM HISTÒRIA”

29 Novembre, 2021

En aquest inici de curs, els alumnes de 5é ens hem endinsat al nostre primer projecte de l’any. I ho hem fet, ni més ni menys que per a treballar l’edat mitjana.

En aquest projecte ens hem clavat en la pell de persones d’aquesta època i hem viscut tant la conquesta musulmana de la península Ibèrica com la Reconquesta en primera persona.

Cada grup formava un feu medieval que devia anar reconstruint amb edificacions que obteníem amb els punts que guanyàvem per la realització de les tasques del projecte.

Per mitjà de rutines i destreses de pensament, de vídeos treballats a classe i a casa i les notes que hem tret de cadascun hem conegut millor aquesta part de la història.

Posteriorment, amb la reconstrucció dels nostres feus completada, era el moment de la Reconquesta! Per mitjà d’un Quizizz vam anar contestant preguntes sobre l’edat mitjana. Cada vegada que la majoria de la classe encertava la resposta correcta, guanyàvem una batalla. Finalment, vam aconseguir guanyar les batalles necessàries per a derrotar als musulmans i recuperar el Regne de Granada.

Per acabar, vam voler deixar la nostra petjada en la història amb la gravació d’un podcast on narrem tot el que hem aprés en aquest projecte.

Ací vos deixem unes mostres perquè els pugueu escoltar.

Nosaltres… Fem Història!

Podcast - Equip Pedra