ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

19 Novembre, 2021

Ahir 18 de novembre de 2021 es van celebrar les eleccions al Consell Escolar al nostre Centre. El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Té com a funcions: Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres. Aprovar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats. Aprovar les propostes d'acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions. Aprovar les normes d'organització i funcionament i les modificacions corresponents. Aprovar la carta de compromís educatiu. Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes. Intervindre en el procediment d'admissió d'alumnes. Intervindre en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes. Aprovar les directrius per a la programació d'activitats escolars complementàries i d'activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament. Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conéixer l'evolució del rendiment escolar. Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l'entorn i qualsevol altra que li sigua atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

Els candidats resultants de la votació han sigut.

Per part de les famílies:

• Mª Francisca Calafat Romero
  • Montse Miñana Mayor

Per part dels alumnes:

• Lorena Moncho Mocholí

Per part del professorat

• Teresa Gimeno Crespo
  • Sandra Peret Mengual

PAS:

• Graciela Boix Pastor (S. PAS)

Gràcies a tota la Comunitat Educativa per la vostra participació.

Facebook Twitter LinkedIn Email

Gener 2022