ERASMUS +. UNA FINESTRA OBERTA AL MÓN

17 Novembre, 2021

Comença l’aventura de l’Erasmus + amb l’arribada dels alumnes i professors de Lituània, Grècia, Croàcia, Portugal i Itàlia. Fa dos anys, la professora Cristina Abeledo començà aquest projecte anomenat SEA RHAPSODY IN EUROPE i, aquesta setmana, finalment, s’està realitzant la primera mobilitat. Cinc alumnes de cadascun dels països amb els seus respectius professors, estan passant la primera setmana d’aquest projecte amb nosaltres. Els alumnes de 2n ESO participants estan acollint-los d’un en un i fins el divendres faran múltiples activitats al llarg del dia.

El 16 de novembre a les 10 hores foren acollits per membres de l’Ajuntament de Gandia: sr. Alcalde Jose Manuel Prieto, vicealcalde Josep Alandete, regidora delegada de Relacions Internacionals Liduvina Gil, regidora delegada de l’àrea de Polítiques Educatives Carmen Fuster i el regidor del Partit Popular Daniel Martí. Després de la foto a l’escalinata de l’Ajuntament, es realitzà l’acollida al Saló de Plenaris on intervingueren els regidors i la Coordinadora de l’Erasmus +, sra. Tiziana Cascone, agraí la rebuda tan afectuosa.

Posteriorment, visitaren el nostre centre guiats per la professora Marta Pedro mostrant la seua admiració per la monumentalitat de l’antiga Universitat i del Torrelló del Pi. La professora grega va destacar que l’escut de l’Escola Pia porta unes lletres gregues que fan referència a la Mare de Déu. Per a finalitzar el matí, tots els alumnes participants realitzaren una activitat de presentació i acollida.

Per la vesprada corresponia la visita guiada per la ciutat de Gandia. Amb uns guies molt atents i preparats es dividiren en dos grups que visitaren la plaça de l’Escola Pia, el carrer Major, les restes de la muralla (Torre del Baluard), l’Ajuntament, la Seu Col·legiata, l’Hospital de Sant Mart i el pati d’Armes del Palau Ducal.

Facebook Twitter LinkedIn Email

Gener 2022