Slide background

TRES ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT FINALISTES EN EL CONCURS ‘SOMOS MÁS’ DE BOSCO GLOBAL

4 Març, 2021

La prevenció del discurs de l’odi i la radicalització són dos dels reptes de la societat actual. El desenvolupament d’Internet en els últims anys ha obert un vehicle per a la creació de discursos, expressió i associació de les noves generacions. L’ús que la joventut fa d’Internet i les xarxes socials en particular, està transformant no sols la forma de relacionar-se sinó també les experiències i formes de pensar.

#Somosmás és una iniciativa per a sensibilitzar i previndre contra la radicalització violenta i el discurs de l’odi. Per això, aquest projecte uneix dos àmbits essencials: l’educació en l’aula i l’ús d’internet amb la finalitat d’amplificar el respecte, la tolerància i la diversitat.

Tres alumnes de 2n de Batxillerat, Eugenia Barreres, Clara García i Vivian Vaca han estat una de les tres finalistes dels més de 50.000 participants en tot l’Estat espanyol amb el seu vídeo que poden vore al nostre canal de YouTube.

Aquest projecte està finançant per YouTube i es desenvolupa sota l’empara del Govern d’Espanya, amb la participació directa d’Aula Intercultural (UGT) i les tres ONGDs salesianes Jóvens i Desenvolupament, VOLs i Solidaritat Don Bosco.

Enhorabona a les tres.

Facebook Twitter LinkedIn Email