ACTIVITATS MENJADOR FEBRER (I)

1 Març, 2021

Comencem el mes de febrer amb moltes ganes! Hem fet una gran varietat de jocs de pati per a treballar la psicomotricitat i que els alumnes passen un bon moment durant el temps de menjador. Juguem als globus bojos, fem gimcanes, etc. Per altra part, també treballem l’animació lectora amb dos contes molt divertits i que agradaren molt!

El 10 de febrer és el dia mundial dels Llegums; Fesolet està molt content per això i vol explicar-nos moltes curiositats sobre ell i tots els seus amics lleguminosos.

Amb els més majors, férem una gran varietat de danses, jocs tradicionals de pati i llegirem el conte de Jack i els fesols màgics en la setmana dedicada als llegums.

INFANTIL:

• Joc del tres en ratlla
  • Animació lectora: Conte pluja meravellosa
  • Joc de pati: globus boig
  • Dia mundial dels llegums: gimcana dels llegums, conte Jack i els fesols màgics
  • Dia de Sant Valentí
  • Màscares carnestoltes

PRIMÀRIA:

• Danses
  • Jocs de pati: “pato-cigne”, “la zapatilla por detrás
  • Animació lectora: Jack i els fesols màgics.

>> MÉS IMATGES

Facebook Twitter LinkedIn Email