XIQUETS i XIQUETES, HUI TOCA “PSICO”

22 Febrer, 2021

Balons, pilotes, cordes, xanques, barra d'equilibri, matalassets, túnels… Segur que sabeu de què estem parlant i a quin “màgic espai infantil” ens estem referint. Sí, per descomptat, a la “sala de psicomotricitat”; aquesta conforma un lloc molt especial per al xiquet, un lloc per al moviment, per a l'expressió corporal i per a experimentar el plaer del joc en totes les seues dimensions. Aquests materials que hem esmentat, i molts altres, són, en bona mesura, “afavoridors” dels diferents aspectes de l'expressivitat motriu, en funció de les diferents etapes evolutives.

Com sabeu, el nostre Col·legi, continua apostant per “la millora contínua i per una innovació pedagògica de qualitat”. Tant és així que, “els infantils” disposem, des de l'inici d'aquest complex curs escolar, d'una nova “sala de psicomotricitat” i de nous i originals materials que estan ajudant els més xicotets a realitzar el seu propi itinerari maduratiu. Els propòsits de l'educació psicomotriu en Educació Infantil s'enfoquen en diversos punts: la relació amb el seu propi cos, la relació amb els objectes, la relació cap a la socialització i la relació espai-temps.

Els alumnes d'Infantil del nostre centre, una vegada més, estan d'enhorabona, i per a il·lustrar aquesta breu ressenya vos compartim aquestes boniques i eloqüents fotografies.

Facebook Twitter LinkedIn Email

Febrer 2021