INICI DE MOVIMENT CALASSANÇ

25 Novembre, 2020

Aquest any l’inici de les reunions de Moviment Calassanç coincideixen amb la setmana en què celebrem al nostre fundador. Per la situació sanitària no hem pogut començar abans, però finalment ja està tot organitzat per oferir aquests grups que suposen un creixement humà i cristià des de l’etapa d’Infantil fins que els alumnes ja han eixit del col·legi.

Etapa Belén (Infantil, 1r i 2n de Primària)

El passat divendres van començar els grups d’aquesta etapa tan especial, on les famílies comparteixen la formació dels seus fills. Al projecte de MCal en els grups de Belén (dins del projecte global de Pastoral Arjé del centre) està prevista una reunió mensual on els xiquets i les famílies treballen junts els continguts de l’etapa.

Aquest any hem substituït aquesta reunió presencial per un material preparat per a fer en casa amb la possibilitat de compartir-lo després en classe. A més a més, els educadors responsables de l’etapa estan sempre disponibles per ajudar a caminar junts i acompanyar-nos uns als altres en aquest procés.

Etapes Nazaret, Galilea i Betània (3r a 6é de Primària, 1r a 3r d’ESO i 4t a 2n de Batxillerat)

Al llarg del curs assegurarem unes poques reunions que possibiliten continuar l’acompanyament i el creixement personal que suposa MCal. No tindrem reunions setmanals però sí que cuidarem dels grups amb la mateixa dedicació i afecte de sempre.

Els dijous es reuniran els grups de Primària (començant aquesta setmana per 3r) i els divendres s’encontraran els grups de Secundària i Batxillerat (començant per 4t el mateix dia que celebrem Calassanç).

Etapa Emaús (Universitaris)

Els alumnes que l'any passat van acabar 2n de Batxillerat han començat una nova etapa de Moviment Calassanç: els grups d’Emaús. Aquesta etapa té com a característiques especials: Acompanyar en l'elaboració dels projectes de vida (personal i comunitari), acompanyar en l'experiència d'iniciació a la vida cristiana,
i per últim conéixer i possibilitar la inserció eclesial.

Els joves estan convidats a participar mensualment en les reunions online del grup de Gandia i també tenen la possibilitat de compartir setmanalment activitats amb el grup d'universitaris de València. A més a més, els oferim el voluntariat en Itaka-escolapios València i també podran ajudar i participar com a catequistes en els grups d’etapes inferiors en Gandia. Els desitgem un bon any a tots.

Facebook Twitter LinkedIn Email

Gener 2021