RETORN A L’AULA

5 Novembre, 2020

En sisé de Primària ens hem posat les piles per a recuperar totes aquelles activitats cooperatives o manipulatives que el confinament no ens va permetre realitzar. Al llarg del trimestre hem treballat continguts de les diferents assignatures a través d'activitats de gamificació, destreses de pensaments i rutines, que han permés als alumnes assimilar el contingut mentre es divertien treballant.

Des de l'àrea de naturals han elaborat la maqueta d'una cèl·lula vegetal o animal, aconseguint investigar sobre ella i conèixer a la perfecció el funcionament de les seues parts principals. Han sabut crear vida a partir de la cèl·lula, comprenent l'organització d'un ésser viu a través d'una activitat manipulativa amb llentilles.

Continuem com el curs anterior, amb els reptes ortogràfics de Sherlock Ort, una gamificació que els encanta fer i que els ajuda a millorar en cada sessió l'ortografia. En el seu últim capítol la proposta va ser fer un Scape Room on van gaudir tant els alumnes com els mestres.

Treballs cooperatius mantenint les distàncies, però que continuen encantant als xiquets, ja que fer les activitats en equip els aporta el millor de cadascun dels seus companys. Així és com hem repassat alguns dels continguts de gramàtica i vocabulari de les llengües.

Continuem creixent, aprenent i sobretot gaudint de les classes presencials. Reiniciem!

<< MÉS IMATGES >>

Facebook Twitter LinkedIn Email