ACTIVITAT FÍSICA A CASA SECUNDÀRIA

15 Juny, 2020

L'assignatura d'Educació Física també s’ha adaptat a aquesta situació excepcional. El pati i el gimnàs de l'escola s'han traslladat a les nostres cases. Durant aquest trimestre s'han realitzat petites tasques teòriques (el professor ha elaborat un "Dossier d'Exercicis de Cal·listènia" que s'ha anat renovant amb quasi un centenar d'exercicis físics sense material, utilitzant únicament el nostre cos, però fonamentalment pràctiques, on l'alumnat ha sigut el vertader protagonista realitzant les tasques proposades a través de les classes telemàtiques. Primer amb vídeos seleccionats de YouTube, després amb vídeos elaborats i realitzats pel professor de l'assignatura, i finalment, per l´alumnat.

Un dels mètodes d'entrenament que més hem utilitzat ha sigut el Tabata, consistent en realitzar 4 tandes de 8 exercicis de 20" de durada amb 10" de descans entre ells. M'agradaria que els següents vídeos representen a tota la feina feta i de la importància de l'activitat física a les nostres cases, més en aquesta situació excepcional que segur que ens ajudarà a tindre uns hàbits de vida més saludables.

Gràcies per la vostra participació.

>>  TABATA  1r ESO

>>  TABATA  2n ESO