DIPLOMA DUAL AMB ACADEMICA CORPORATION

11 Juny, 2020

Estimades Famílies:

En la missió d'aprofundir i potenciar el multilingüisme des del Col·legi i gràcies al conveni signat amb Academica Corporation, la major i principal institució escolar i educativa estatunidenca i creadora del programa internacional de doble titulació “Diploma Dual”, volem oferir als nostres alumnes la possibilitat de cursar el DIPLOMA DUAL “BATXILLERAT DUAL AMERICÀ”.

Gràcies a aquest Programa els nostres alumnes des de 2n d’ESO podran estar matriculats simultàniament en un High School als EUA, cursant tots dos estudis al mateix temps.

El programa Diploma Dual es realitza 100% Online, i com si es tractara d'una extraescolar. Els alumnes haurà de cursar un total de 6 crèdits Estatunidencs durant la seua ESO i Batxillerat, que al costat de la convalidació dels seus estudis en el Col·legi els farà aconseguir a més de la titulació de Batxillerat Espanyol, la titulació Americana "High School”.

Són molts els valors i avantatges que aporta el programa "Diploma Batxillerat Dual Internacional” als alumnes, ressaltant tres objectius principals:

• - Immersió Lingüística, 100% anglés, curriculars, professors, en un entorn d'estudi i treball.
  • - Immersió Tecnològica, 100% Online, plataformes, eines, comunicacions, etc.
  • - Immersió Personal, en la gestió, esforç, responsabilitat, organització i maduresa de l'alumne envers l'estudi i el treball
  •

Si vols inscriure’t o necessites més informació cal omplir el formulari i ens posarem en contacte

<< FORMULARI >>