T’AGRADARIA SER DONANT DE SANG?

8 Juny, 2020

Salvar vides

Els alumnes de 3r d’ESO ens fan una proposta, a partir de l’experiència vital i recordant a Pablo Raez, han desenvolupat una campanya per convidar-te a fer que sigues donant de sang, medul·la òssia i òrgans. El pròxim dia 14 de Juny és el dia mundial del donant i a Gandia s’organitzarà una campanya de donació. Els nostres alumnes vos conviden a pensar… mireu els cartells.

APRENDRE COMPRENDRE I ACTUAR

Moltes voltes ens queixem de la falta de connexió entre allò que els alumnes aprenen i la vida quotidiana, els projectes d’aprenentatge servei, ens ajuden a connectar les dues realitats, l’escolar i la social. Aquest any, a través de les àrees de biologia i religió, els alumnes han pogut comprendre la importància de la sang, el sistema immunitari, els tipus de sang i les seues malalties. A partir d’aquests coneixements han desenvolupat una campanya de donació de sang, medul·la òssia i òrgans. Han entrevistat a més de 200 persones que són donants receptors o possibles donants. Han realitzat spots publicitaris i ens han convidat a tots a participar-hi. Així d’aquesta manera han pogut comprendre què és l’altruisme, donar el seu temps, implicar-se en la salut dels altres, conéixer a vertaders herois quotidians, el poder dels quals és simplement donar-se. No és això el que ens va transmetre Jesús i el mateix Calassanç. Cadascun de nosaltres a l’Escola Pia podem ser xicotets agents de transformació social.

Descàrrega de documents:

Fecha Documento Kb Tipo