FESTIVAL DE DANSA FI DE CURS

27 Juny, 2019

El dijous 19 de juny els alumnes de dansa de l'Escola de Música i Dansa de la Escola Pia van acabar el curs amb el tradicional festival.

Tots els alumnes de l'Escola de Dansa, des d'Infantil fins a 5è de Primària, van fer les delícies d'uns pares, iaios, oncles i amics que van anar a veure ballar a les nostres petites promeses de la dansa en aquest festival de fi de curs.

En la primera part composta per la disciplina de Dansa Clàssica, les alumnes ens van evocar la mateixa naturalesa representant un bosc encantat, en el qual, apareixien petits conillets, precioses papallones, flors ballarines i nimfes etèries que ens van transportar a un món màgic i meravellós.

La segona part està composta per una nova disciplina que hem iniciat a l'escola aquest curs i que és la Dansa Contemporània que també va ser molt del grat dels assistents.

I per a acabar aquest espectacle vam poder gaudir de la Dansa Espanyola en la qual es van veure des d'un pasdoble, una rumba, uns tangos flamencs i acabant amb les alegries.

Finalment el lliurament de diplomes pels quals els/les alumnes obtenen el reconeixement a l'esforç realitzat durant tot el curs.

Volem donar les gràcies a tots els assistents al festival, pel vostre suport, per que sou vosaltres els qui orienteu a les vostres fills/es a començar aquesta meravellosa disciplina que és la Dansa.

També vull donar les gràcies als alumnes de la fundació ESPURNA ,a les ‘mamis’ i professores del col·le que van ajudar a decorar l'escenari perquè semblés realment que estàvem en plena naturalea.

Facebook Twitter LinkedIn Email

Agost 2020