EIXIDES CULTURALS DELS ALUMNES D'ESO i BATXILLERAT 2018

27 Febrer, 2018

El passat 23 de febrer els alumnes de Secundària i Batxillerat realitzaren les diferents eixides culturals programades per les seues tutores i tutors. Han anat des de la ciutat d’Elx al sud, a València i a la propera Cova del Parpalló i el seu paratge.

-------------------------

1r D'ESO, MUSEU DE CIÈNCIES NATURALS DE VALÈNCIA

El 23 de febrer els alumnes de 1r d'ESO han passat el dia a València. En primer lloc, han esmorzat i han jugat al parc Gulliver, que és al riu de València i després han visitat el museu de Ciències Naturals situat en els emblemàtics Jardins de Vivers.

Al museu han vist la Col·lecció paleontològica "Rodrigo Botet", la més important de mamífers americans del Pleistocé, present a Europa, amb un recorregut a través de més de 4000 milions d'anys de canvi evolutiu, del que tenim evidències gràcies als fòssils, amb representants de tot el món. En acabar la visita guiada, han fet un taller de fòssils.

El matí ha conclòs dinant en aquest meravellós parc, on tots hem gaudit d’un dia esplèndid.

2n D'ESO, ELX, PATRIMONI DE LA HUMANITAT

Els alumnes de 2n d’ESO van gaudir de la visita a Elx preparada per dos guies professionals de la ciutat,  que ens mostraren l’exemple de Palmeral i tota la seua activitat agrària i econòmica posant com a exemple el “Huerto de San Plàcido”. Allí venguérem el treball d’un jardiner actual que ens explicà la disposició de les palmeres i els cultius que permetia, així com les característiques dels fruits, l’aigua i el paisatge. També el comerç i l’activitat econòmica. Seguidament, venguérem la basílica i el Museu de la festa, on es representa l’obra musical i teatral del “Misteri d’Elx” (tant el Palmeral con el Misteri són Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO). Per finalitzar, visitarem el museu arqueològic on comprenguérem la vida i cultura dels nostres avantpassats. Un dia ple de noves oportunitats d’aprendre fora de l’aula.

3r D'ESO, MUSEU PRÍNCEP FELIP

El 23 de febrer, els alumnes de 3r d'ESO de l'Escola Pia, acompanyats pels tutors, hem visitat el museu Príncep Felip i els alumnes han participat en diverses activitats interactives; després hem gaudit a L'Hemisfèric de la pel·lícula "Caminando entre dinosaurios: Planeta prehistórico 3D". A continuació, hem dinat al centre comercial El Saler. Ens ha acompanyat un magnífic oratge.

4t D'ESO, CASTELL DE BAYREN i MARJAL

Els alumnes de 4t d’ESO han realitzat una ruta per l’Anella Verda de Gandia. En aquesta ruta han pogut visitar el Castell de Bayren, venint des de Beniopa pel camí de la Banyosa. Una vegada dalt han gaudit de les vistes de tota la línia de costa de la Safor, i han recorregut les ruïnes del Castell. Alguns alumnes han aprofitat per fer fotos panoràmiques. En baixar, hem passat a la marjal de Gandia per visitar l’Alqueria del Duc i els ullals, on M Carmen Fuixench ens ha fet una explicació sobre el funcionament d’un ullal així com de la flora i fauna autòctones de la zona. També ens ha explicat la funció i la història de la fortalesa Alqueria del Duc, que hui en dia alberga el CDT i l’escola d’Hosteleria.

Seguidament hem pogut dinar en la natura i tornar cap a l’escola pels camins existents enmig dels tarongers.

1r DE BATXILLERAT, OCEANOGRÀFIC

Els alumnes de 1r de Batxillerat han tingut un dia especial, han visitat l’Oceanogràfic i han pogut compartir amb els companys un dia d’escola diferent.

En un primer moment van tenir una visita-taller en la qual van poder descobrir multitud de secrets del taurons. Acompanyats per un guia especialitzat que els va explicar p una gran quantitat d’informació i detalls que passen desapercebuts i van poder admirar tota la bellesa d’aquests animals.

En un segon moment van fer una visita a tot el recinte, destacant la visita a l’Auditori on van tindre una exhibició de dofins i també va destacar l’entramat de túnels que estan envoltats de tot tipus d’espècies i que recreen els diferents oceans del nostre món.

2n DE BATXILLERAT, PARPALLÓ BORRELL

El divendres 23 de febrer els alumnes de 2n de batxillerat han realitzat una eixida al Parpalló Borrell. De matí hem fet una ruta fins la cova observant el paratge i la vegetació típica de la nostra zona. Tot seguit, hem baixat a Marxuquera on hem dinat tots junts i hem gaudit d’ una estona a l’ aire lliure. Ha estat una eixida molt amena que ens ha permés conéixer millor el nostre entorn i alhora, compartir una nova experiència fora de l’aula amb la resta de companys i professors.

Facebook Twitter LinkedIn Email

Agost 2020