GRANJA ESCOLA LA LOMA

Crònica

Dimarts 25 de març de 2014

JA HEM ARRIBAT!

Els xiquets i xiquetes de 6é han arribat a la granja escola La Loma amb molta il·lusió, ens han acollit els monitors amb molta alegria,  han connectat de seguida amb tots ells.  Després de les dinàmiques de benvinguda, han esmorzat i realitzat les primeres activitats. Açò promet!!!

-----------------------------------------------------

Dimecres 26 de març de 2014

2n dia de Granja Escola “La Loma”

Els xiquets i xiquetes del nostre col·le han començat la jornada a les 8:30 h. Sembla que han descansat bé, ja que ahir van tindre una jornada esgotadora. Han desdejunat molt bé i després de l'oració del matí han eixit disposats a enfrontar-se amb tots els perills d'aquesta granja escola. Han estat molt valents en el rocòdrom i amb les piragües, gràcies a Déu ningú ha bolcat. Ja estan preparats per a les olimpíades! La tirolina s'ha ajornat per a un altre moment perquè feia molt vent. Han realitzat també unes manualitats molt boniques.
Per a aquesta vesprada tenen programada una activitat amb el tema "Mags de la música" i després de sopar  hi haurà un "Karaoke dinàmic". Ja veurem que sorpreses ens oferirà esta vesprada-nit!

Fins demà.

-----------------------------------------------------

Dijous 27 de març de 2014 (tercer dia de Granja Escola La Loma)

Hui hem anat d'excursió a Elx. Hem menjat al Parc Municipal d'Elx i hem visitat el "Huerto del Cura" i la “Catedral de Santa María”.

El “Huerto del Cura” és un jardí artístic nacional que forma part de la Joia del Palmerar. En el terme municipal d'Elx existeix la major concentració de palmeres de tota Europa, calculant-se entre 200.000 i 300.000 el nombre de les mateixes.

El “Huerto del Cura” està densament poblat de datileres i d'altres cultius típics del Mediterrani, com a llimoners, tarongers, magraners...

La Basílica de Santa María és l'únic temple catòlic que gaudeix del privilegi de poder representar en el seu interior una peça de teatre religiós, EL MISTERI D'ELX (segle XIII). Ha sigut impressionant!!!

A les 17:00 hem arribat a la granja i s'han realitzat les activitats que ahir, pel fort vent, es van suspendre: l'anhelada "tirolina" i les canoes. Estem tots molt cansats, però farem un esforç per no dormir-nos i així poder participar en el foc de campament de comiat. Fins demà!!!

Descàrrega de documents:

Fecha Documento Kb Tipo