CISTELLA DE NADAL SOLIDARIA

21 de Desembre de 2015

"Com és tradicional en Nadal hem organitzat la cistella de Nadal solidaria la recaptació de la qual serà íntegra per al nostre projecte d’aquest curs: A l’encontre amb Atambua. Amb un objectiu doble: d'una banda, trobar-nos amb l’Escola Pia a Indonèsia, una de les presències escolàpies més recentment fundades en el món i a més d'açò, que la nostra solidaritat es trobe amb la de moltes altres persones per a fer possible un projecte especialment necessari hui en Atambúa: la construcció d'un internat. Obra que acollirà xiquets i jóvens amb escassos recursos procedents de les zones rurals, a fi que puguen continuar els seus estudis de secundària i tindre unes millors expectatives per a la seua vida i per al futur de les seues comunitats.

Enguany el premiat ha estat un alumne de 1r de Batxillerat de Ciències: Carles Escrivà.

Enhorabona al guanyador i moltes gràcies a tots els que vos heu sumat a aquest projecte tan il·lusionant de la ONG ITAKA ESCOLAPIS.

Gener 2017

"1. Advierta a todos que ninguno de los nuestros pegue directamente en la carne a los alumnos sino sobre los calzones y, si merecen un castigo mayor, que vayan a V.R., y procure que en esto se observen las Constituciones pues de otro modo los maestros poco prácticos harán cosas inconvenientes:, vaya pasando a menudo por las escuelas y mire cómo se comporta cada uno (Al P. Castilla. Frascati, 1307-1630). 2. Para tener ante el Señor una recompensa meritoria el hombre debe responder bien por mal (Al P. Alacchi, Mesina, 2667-1637). 3. Ponga todo empeño en portarse afablemente con los obstinados, para que reconozcan su error y se humillen, que es el camino más seguro (Al P. Costantini, Génova, 3238-1640). 4. Yo como pobre y de edad avanzadísima no deseo tener cosas superfluas y quiero morir pobre de cosas terrenas (Al P. Andolfi, Chieti, 4433-1647). 5. Obsequiará de mi parte a Mons. Ilmo. el Arzobispo, asegurándole que me acuerdo de encomendarle al Señor en todas las misas para que le conceda tal abundancia de caridad que pueda dar a todos sus súbditos y particularmente a los eclesiásticos (Idem)."