ESCOLA DE PARES 'No puc vore’l plorar'

14 de Desembre de 2015

Sense importar que època de les seues vides succeïsca, veure plorar als nostres fills és una de les experiències més doloroses que pot viure qualsevol pare/mare. Bé siga per una caiguda, una malaltia, frustració o fins a un capritx; el sentiment que ens embarga en aquestes situacions ens guia immediatament a fer el que siga possible per a sanar el seu dolor i veure'ls feliços de nou. No obstant açò és realment important per al desenvolupament emocional dels nostres xiquets que aprenguen a regular les seues emocions, afrontar les seues dificultats i buscar les seues pròpies solucions, en ocasions encara que para açò siga necessari permetre que ploren una mica.

Aquest dijous dia 17 de desembre a les 20:00h a l’aula 2.7 tindrem una nova xarrada de l’Escola de Pares i Mares promoguda per l’ACPA i el Centre conjuntament El tema serà No puc vore’l plorar. La ponent per aquesta xarrada serà Lorena Denis Valero; Llicenciada en Història de l’Art i amb un Màster en Ciències del Matrimoni i Familia, membre de la FCAPA ( Federació Catòlica d’Associacions de Pares d’Alumnes)

Gener 2017

"1. Advierta a todos que ninguno de los nuestros pegue directamente en la carne a los alumnos sino sobre los calzones y, si merecen un castigo mayor, que vayan a V.R., y procure que en esto se observen las Constituciones pues de otro modo los maestros poco prácticos harán cosas inconvenientes:, vaya pasando a menudo por las escuelas y mire cómo se comporta cada uno (Al P. Castilla. Frascati, 1307-1630). 2. Para tener ante el Señor una recompensa meritoria el hombre debe responder bien por mal (Al P. Alacchi, Mesina, 2667-1637). 3. Ponga todo empeño en portarse afablemente con los obstinados, para que reconozcan su error y se humillen, que es el camino más seguro (Al P. Costantini, Génova, 3238-1640). 4. Yo como pobre y de edad avanzadísima no deseo tener cosas superfluas y quiero morir pobre de cosas terrenas (Al P. Andolfi, Chieti, 4433-1647). 5. Obsequiará de mi parte a Mons. Ilmo. el Arzobispo, asegurándole que me acuerdo de encomendarle al Señor en todas las misas para que le conceda tal abundancia de caridad que pueda dar a todos sus súbditos y particularmente a los eclesiásticos (Idem)."