VISITA A LA FÀBRICA DE DANONE

5 de Novembre de 2015

El passat divendres 30 d'octubre els alumnes de tercer i quart de primària visitaren la Fàbrica de Danone a Aldaia.

Des de fa més de 85 anys Danone ens acompanya creixent i canviant amb nosaltres. Es líder en l'industria de l'alimentació ja que el seu objectiu principal es cuidar la salut amb productes saludables amb molt bon sabor i qualitat.

Vam gaudir de un vídeo que ens explicava l’historia i les diverses etapes eln la fabricació. A continuació, vam recórrer la fàbrica per les zones autoritzades i tinguérem l'oportunitat de fer una degustació dels diferents productes que feien en la fàbrica.

Tots els alumnes realitzaren un taller de reciclatge i jugaren a l'aire lliure al trivial, on les preguntes que havien de respondre estaven relacionades amb tot el que s'havia explicat prèviament referent al iogurt.

Cal dir que els xiquets gaudiren d'un dia molt divertit i aprengueren coses noves.

Gener 2017

"1. Advierta a todos que ninguno de los nuestros pegue directamente en la carne a los alumnos sino sobre los calzones y, si merecen un castigo mayor, que vayan a V.R., y procure que en esto se observen las Constituciones pues de otro modo los maestros poco prácticos harán cosas inconvenientes:, vaya pasando a menudo por las escuelas y mire cómo se comporta cada uno (Al P. Castilla. Frascati, 1307-1630). 2. Para tener ante el Señor una recompensa meritoria el hombre debe responder bien por mal (Al P. Alacchi, Mesina, 2667-1637). 3. Ponga todo empeño en portarse afablemente con los obstinados, para que reconozcan su error y se humillen, que es el camino más seguro (Al P. Costantini, Génova, 3238-1640). 4. Yo como pobre y de edad avanzadísima no deseo tener cosas superfluas y quiero morir pobre de cosas terrenas (Al P. Andolfi, Chieti, 4433-1647). 5. Obsequiará de mi parte a Mons. Ilmo. el Arzobispo, asegurándole que me acuerdo de encomendarle al Señor en todas las misas para que le conceda tal abundancia de caridad que pueda dar a todos sus súbditos y particularmente a los eclesiásticos (Idem)."