ESCOLA DE PARES i MARES.“Què has de saber sobre comportaments de risc dels teus fills/es en Internet i davant les seus primeres relacions de parella”

12 de Març de 2015

El pròxim dia 28 de març de 2015 a les 11.00 hores en el saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (Avda. Campanar, 32, de València), el Sr. Juan Carlos Casas i la Sra. Julia Felisa Ruíz Belencoso, impartiran la quarta sessió de la III Edició de l'Escola de Pares i Mares.

QUARTA SESSIÓ : “Què has de saber sobre comportaments de risc dels teus fills/es en Internet i davant les seus primeres relacions de parella

PONENTS:
Juan Carlos Casas i Julia Felisa Ruiz Belencoso

DATA: 28 de març de 2015
HORARI: d'11 a 13:30 (o 14)
INSCRIPCIÓ: Fins al 26 de març

D'una banda, Juan Carlos Casas, Inspector Cap del Grup de Delictes Informàtics del CNP de València, tractarà les conductes delictives en internet de les quals poden ser víctimes els menors, les aplicacions que més s'usen i alguns consells sobre com actuar en la xarxa.

De l'altra, Julia Felisa Ruiz Belencoso, del Cos Nacional de Policia de València,aclarirà dubtes sobre comportaments i actituds que es poden observar en els fills i filles, tant si és de perfil de víctima, com de trets de perfil de maltractador en Violència contra la Dona i els mecanismes de denúncia.

Comptem amb la seua col·laboració a l’hora d’informar el nombre més gran de pares i mares sobre esta sessió, i els recordem el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló d’actes és de 250 persones:

Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

Desembre 2016

"1. Tiene que saber que aquí corren tan pocas limosnas y tenemos tantas deudas que pagar que no sólo no podemos ayudar a la casa de Frascati, sino ni siquiera suplir sus deudas, de forma que es necesario que se ayuden a sí mismos de la mejor manera que puedan:, si son demasiados, manden fuera a alguno y no permanezcan sino los necesarios. No tenemos sal si no la compramos y no tenemos dinero para comprarla. Si no saben mantener la casa padezcan algo, y así experimentarán qué quiere decir ser pobre de la Madre de Dios (Al P. Bandoni, Frascati, 1272-1629). 2. Me agrada que insistan en las matemáticas sin dejar por ello el estudio de las virtudes: la perseverancia conduce al triunfo. Estamos tan cargados de Misas que no es posible atenderles. No puede ser que no encuentren ahí algún bienhechor que les dé la limosna necesaria para comprar aquellos dos libros. Dios bendito haga progresar sus estudios para mayor gloria suya. Deo gratias (Al P. Morelli, Florencia, 2302-1634). 3. Por ahora, los alumnos en el noviciado los mantiene la Religión donde no pagan alquiler de casa ni gastos (Al P. Sorbino, Cesena, 2303-1634). 4. Espero no se olvide de hacer oración para que Dios bendito, por medio de Su Santidad Inocencio X, resuelva cuanto antes lo que le parezca conveniente para mayor gloria de Su Divina Majestad (Al P. V. Berro, Nápoles, 4313-1645)."