ESCOLA DE PARES i MARES.“Què has de saber sobre comportaments de risc dels teus fills/es en Internet i davant les seus primeres relacions de parella”

12 de Març de 2015

El pròxim dia 28 de març de 2015 a les 11.00 hores en el saló d'Actes de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (Avda. Campanar, 32, de València), el Sr. Juan Carlos Casas i la Sra. Julia Felisa Ruíz Belencoso, impartiran la quarta sessió de la III Edició de l'Escola de Pares i Mares.

QUARTA SESSIÓ : “Què has de saber sobre comportaments de risc dels teus fills/es en Internet i davant les seus primeres relacions de parella

PONENTS:
Juan Carlos Casas i Julia Felisa Ruiz Belencoso

DATA: 28 de març de 2015
HORARI: d'11 a 13:30 (o 14)
INSCRIPCIÓ: Fins al 26 de març

D'una banda, Juan Carlos Casas, Inspector Cap del Grup de Delictes Informàtics del CNP de València, tractarà les conductes delictives en internet de les quals poden ser víctimes els menors, les aplicacions que més s'usen i alguns consells sobre com actuar en la xarxa.

De l'altra, Julia Felisa Ruiz Belencoso, del Cos Nacional de Policia de València,aclarirà dubtes sobre comportaments i actituds que es poden observar en els fills i filles, tant si és de perfil de víctima, com de trets de perfil de maltractador en Violència contra la Dona i els mecanismes de denúncia.

Comptem amb la seua col·laboració a l’hora d’informar el nombre més gran de pares i mares sobre esta sessió, i els recordem el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló d’actes és de 250 persones:

Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

Gener 2017

"1. Advierta a todos que ninguno de los nuestros pegue directamente en la carne a los alumnos sino sobre los calzones y, si merecen un castigo mayor, que vayan a V.R., y procure que en esto se observen las Constituciones pues de otro modo los maestros poco prácticos harán cosas inconvenientes:, vaya pasando a menudo por las escuelas y mire cómo se comporta cada uno (Al P. Castilla. Frascati, 1307-1630). 2. Para tener ante el Señor una recompensa meritoria el hombre debe responder bien por mal (Al P. Alacchi, Mesina, 2667-1637). 3. Ponga todo empeño en portarse afablemente con los obstinados, para que reconozcan su error y se humillen, que es el camino más seguro (Al P. Costantini, Génova, 3238-1640). 4. Yo como pobre y de edad avanzadísima no deseo tener cosas superfluas y quiero morir pobre de cosas terrenas (Al P. Andolfi, Chieti, 4433-1647). 5. Obsequiará de mi parte a Mons. Ilmo. el Arzobispo, asegurándole que me acuerdo de encomendarle al Señor en todas las misas para que le conceda tal abundancia de caridad que pueda dar a todos sus súbditos y particularmente a los eclesiásticos (Idem)."