DIA DE LA PAU 2015

2 de Febrer de 2015

Com cada any el dia 31 de gener, aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, celebrem el Dia Escolar de la No Violència i de la Pau.

Els xiquets i xiquetes d’Educació Infantil i Primària volen la PAU. La demanen per al món en general però també per a la vida diària tant a l’escola com a la casa de cadascun d’ells. El nostre col·legi, per tant, se suma a aquesta iniciativa perquè considerem important treballar tots junts amb els alumnes el compromís amb la pau i la solidaritat.

Així doncs, EN EL DIA ESCOLAR DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA, ens manifestem i ens pronunciem:

Som els xiquets i joves que integraran la societat del futur i somiem amb un planeta en harmonia entre la gent i pau entre els pobles.

Somiem amb aquest bell dia perquè ho volem,

perquè l'instint de vida ens diu que ho necessitem,

perquè de nosaltres depèn i cada dia som més i més els

que ens estem convencent.

Que arribe prompte el dia en què tots,

en alçar la vista, vegem un món nou,

un món de pau.

MOLTES MÉS IMATGES A LA GALERIA

Gener 2017

"1. Advierta a todos que ninguno de los nuestros pegue directamente en la carne a los alumnos sino sobre los calzones y, si merecen un castigo mayor, que vayan a V.R., y procure que en esto se observen las Constituciones pues de otro modo los maestros poco prácticos harán cosas inconvenientes:, vaya pasando a menudo por las escuelas y mire cómo se comporta cada uno (Al P. Castilla. Frascati, 1307-1630). 2. Para tener ante el Señor una recompensa meritoria el hombre debe responder bien por mal (Al P. Alacchi, Mesina, 2667-1637). 3. Ponga todo empeño en portarse afablemente con los obstinados, para que reconozcan su error y se humillen, que es el camino más seguro (Al P. Costantini, Génova, 3238-1640). 4. Yo como pobre y de edad avanzadísima no deseo tener cosas superfluas y quiero morir pobre de cosas terrenas (Al P. Andolfi, Chieti, 4433-1647). 5. Obsequiará de mi parte a Mons. Ilmo. el Arzobispo, asegurándole que me acuerdo de encomendarle al Señor en todas las misas para que le conceda tal abundancia de caridad que pueda dar a todos sus súbditos y particularmente a los eclesiásticos (Idem)."