UN BON FINAL DE CURS DEL COR: UN DIA A AQUÒPOLIS

2 de Juliol de 2014

Al llarg de tot el curs, més de cent alumnes de Primària i Secundària han participat en l’activitat del Cor. Participaren en el Certamen de Calassanç, han col·laborat en les celebracions del col·legi com ara la missa de Sant Josep de Calassanç, han acompanyat els xiquets i xiquetes que han rebut la primera comunió amb els seus cants i, finalment, realitzaren un magnífic concert al Teatre Serrano amb la Societat Musical de Benirredrà per tal de recaptar fons per a la Fundació Itaka-Escolapis. Per això, després d’un bon treball, els membres del Cor es mereixen un regal i aquest ha estat passar un dia a Aquòpolis. El dissabte 28 de juny més de 70 alumnes s’ho passaren d’allò més bé al parc aquàtic. Cal felicitar a tots aquests integrants del cor per la constància i responsabilitat.

Gener 2017

"1. Advierta a todos que ninguno de los nuestros pegue directamente en la carne a los alumnos sino sobre los calzones y, si merecen un castigo mayor, que vayan a V.R., y procure que en esto se observen las Constituciones pues de otro modo los maestros poco prácticos harán cosas inconvenientes:, vaya pasando a menudo por las escuelas y mire cómo se comporta cada uno (Al P. Castilla. Frascati, 1307-1630). 2. Para tener ante el Señor una recompensa meritoria el hombre debe responder bien por mal (Al P. Alacchi, Mesina, 2667-1637). 3. Ponga todo empeño en portarse afablemente con los obstinados, para que reconozcan su error y se humillen, que es el camino más seguro (Al P. Costantini, Génova, 3238-1640). 4. Yo como pobre y de edad avanzadísima no deseo tener cosas superfluas y quiero morir pobre de cosas terrenas (Al P. Andolfi, Chieti, 4433-1647). 5. Obsequiará de mi parte a Mons. Ilmo. el Arzobispo, asegurándole que me acuerdo de encomendarle al Señor en todas las misas para que le conceda tal abundancia de caridad que pueda dar a todos sus súbditos y particularmente a los eclesiásticos (Idem)."