UN BON FINAL DE CURS DEL COR: UN DIA A AQUÒPOLIS

2 de Juliol de 2014

Al llarg de tot el curs, més de cent alumnes de Primària i Secundària han participat en l’activitat del Cor. Participaren en el Certamen de Calassanç, han col·laborat en les celebracions del col·legi com ara la missa de Sant Josep de Calassanç, han acompanyat els xiquets i xiquetes que han rebut la primera comunió amb els seus cants i, finalment, realitzaren un magnífic concert al Teatre Serrano amb la Societat Musical de Benirredrà per tal de recaptar fons per a la Fundació Itaka-Escolapis. Per això, després d’un bon treball, els membres del Cor es mereixen un regal i aquest ha estat passar un dia a Aquòpolis. El dissabte 28 de juny més de 70 alumnes s’ho passaren d’allò més bé al parc aquàtic. Cal felicitar a tots aquests integrants del cor per la constància i responsabilitat.

Desembre 2016

"1. Tiene que saber que aquí corren tan pocas limosnas y tenemos tantas deudas que pagar que no sólo no podemos ayudar a la casa de Frascati, sino ni siquiera suplir sus deudas, de forma que es necesario que se ayuden a sí mismos de la mejor manera que puedan:, si son demasiados, manden fuera a alguno y no permanezcan sino los necesarios. No tenemos sal si no la compramos y no tenemos dinero para comprarla. Si no saben mantener la casa padezcan algo, y así experimentarán qué quiere decir ser pobre de la Madre de Dios (Al P. Bandoni, Frascati, 1272-1629). 2. Me agrada que insistan en las matemáticas sin dejar por ello el estudio de las virtudes: la perseverancia conduce al triunfo. Estamos tan cargados de Misas que no es posible atenderles. No puede ser que no encuentren ahí algún bienhechor que les dé la limosna necesaria para comprar aquellos dos libros. Dios bendito haga progresar sus estudios para mayor gloria suya. Deo gratias (Al P. Morelli, Florencia, 2302-1634). 3. Por ahora, los alumnos en el noviciado los mantiene la Religión donde no pagan alquiler de casa ni gastos (Al P. Sorbino, Cesena, 2303-1634). 4. Espero no se olvide de hacer oración para que Dios bendito, por medio de Su Santidad Inocencio X, resuelva cuanto antes lo que le parezca conveniente para mayor gloria de Su Divina Majestad (Al P. V. Berro, Nápoles, 4313-1645)."