CONSELLERIA D’EDUCACIÓ INFORMA: S’ESTAN ABONANT LES AJUDES PER A L’ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT DEL CURS 2012-2013

22 de Maig de 2014

Els comuniquem que la Tresoreria de la Generalitat Valenciana ha abonat les ajudes per a l'adquisició de llibres de text del curs 2012-2013.

L'alumnat beneficiari de les dites ajudes (que en el dit curs estava matriculat en Educació Primària o en Educació Secundària Obligatòria), percebrà una quantitat individual de 125 euros, 88 euros o 50 euros, d'acord amb la quantia que se li va concedir, en el compte bancari que va indicar en la sol·licitud de l'ajuda.

Ha de comunicar esta informació a l'alumnat beneficiari de les dites ajudes del seu centre, amb la indicació que han de comprovar en els pròxims dies si s'ha fet efectiu el dit abonament en el compte bancari indicat en la sol·licitud.

En el cas que no dispose de la llista de beneficiaris del dit curs, podrà descarregar les dos llistes (la primera llista ldefinitiva i la segona llista de correcció d'errors) des de la pàgina web:

En esta pàgina web també trobarà el manual de procediment per a la gestió del pagament, devolucions i reintegraments de les dites ajudes que s'adjunta a este correu, així com el model de fitxa 3 que ha d'utilitzar-se per a comunicar el nou compte corrent quan siga necessari. Li preguem que ho llija atentament.

Tal com s'indica en el dit manual, aquells beneficiaris que no hagen percebut la transferència, per haver cancel·lat el compte o qualsevol altre motiu, necessàriament han d'omplir la fitxa 3 (que també es troba en l'esmentada pàgina web), encara que en el seu moment ja l'hagueren presentat, ja que per motius bancaris, des del mes de febrer del 2014 és obligatori la utilització del número IBAN.

Únicament es procedirà al canvi del compte bancari quan s'haja produït la devolució de la transferència des de l'entitat bancària.

Car recordar que el beneficiari de l'ajuda ha de ser titular o cotitular del nou compte i ha de tindre Número d'Identificació Fiscal. Si no es complix esta condició, l'ajuda serà tornada per les entitats bancàries. Els centres també poden indicar el seu propi compte, fent constar el seu CIF, com a nou destinatàri de la transferència.

Per a qualsevol consulta, sobre si s'ha realitzat el canvi de compte, etc. ha d'esperar-se almenys dos setmanes, ja que donat el gran volum de devolucions previstes no serà possible disposar de dades gravades abans d'eixa data.

Desembre 2016

"1. Tiene que saber que aquí corren tan pocas limosnas y tenemos tantas deudas que pagar que no sólo no podemos ayudar a la casa de Frascati, sino ni siquiera suplir sus deudas, de forma que es necesario que se ayuden a sí mismos de la mejor manera que puedan:, si son demasiados, manden fuera a alguno y no permanezcan sino los necesarios. No tenemos sal si no la compramos y no tenemos dinero para comprarla. Si no saben mantener la casa padezcan algo, y así experimentarán qué quiere decir ser pobre de la Madre de Dios (Al P. Bandoni, Frascati, 1272-1629). 2. Me agrada que insistan en las matemáticas sin dejar por ello el estudio de las virtudes: la perseverancia conduce al triunfo. Estamos tan cargados de Misas que no es posible atenderles. No puede ser que no encuentren ahí algún bienhechor que les dé la limosna necesaria para comprar aquellos dos libros. Dios bendito haga progresar sus estudios para mayor gloria suya. Deo gratias (Al P. Morelli, Florencia, 2302-1634). 3. Por ahora, los alumnos en el noviciado los mantiene la Religión donde no pagan alquiler de casa ni gastos (Al P. Sorbino, Cesena, 2303-1634). 4. Espero no se olvide de hacer oración para que Dios bendito, por medio de Su Santidad Inocencio X, resuelva cuanto antes lo que le parezca conveniente para mayor gloria de Su Divina Majestad (Al P. V. Berro, Nápoles, 4313-1645)."