SEGONES EIXIDES CULTURALS DE PRIMÀRIA

3 d'Abril de 2014

1r Cicle  -  LA COVA DEL DRAGUT

El passat divendres 28 de Març els alumnes del Primer cicle de Primària anaren d’excursió a Cullera. Els xiquets gaudiren amb els companys d’un dia Pirata. Van visitar la Cova del pirata Dragut i van fer activitats i jocs a l’aire lliure.

MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA - 1r Cicle

-----------------------------------

2n Cicle  -  ALBORAIA

Vos agrada la orxata de xufa? Els xiquets del segon cicle han fet la degustació de la tradicional orxata de xufa d’Alboraia  i han el.laborat ells mateixos  els fartons  que l’acompanyen.

On ha sigut? A l’Alqueria del Magistre, una típica casa de camp valenciana que hem anat a visitar a Alboraia. A més,  hem conegut la forma de vida al segle XV a l’Horta de València: cultius, animals, ferramentes, vestits, dependències de la casa… Una experiència inoblidable! Fins el sol es va obrir pas entre els núvols  per  acompanyar-nos!

MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA - 2n Cicle

------------------------------------

3r Cicle  -  VISITA VALÈNCIA

L’eixida a València dels alumnes de cinquè del passat 28 de març fou tot un èxit.  Primer pujàrem a un catamarà que ens va fer un recorregut pel port i eixírem a mar oberta.  Després, vam visitar el Museu de l’Arròs i el Museu de la Setmana Santa Marinera, on vam trobar una obra de l’escultor Ricardo Rico, pare d’un alumne. A l’hora de dinar anàrem al Gúlliver, un bon remat per a una eixida inoblidable.

MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA - 3r Cicle

Gener 2017

"1. Advierta a todos que ninguno de los nuestros pegue directamente en la carne a los alumnos sino sobre los calzones y, si merecen un castigo mayor, que vayan a V.R., y procure que en esto se observen las Constituciones pues de otro modo los maestros poco prácticos harán cosas inconvenientes:, vaya pasando a menudo por las escuelas y mire cómo se comporta cada uno (Al P. Castilla. Frascati, 1307-1630). 2. Para tener ante el Señor una recompensa meritoria el hombre debe responder bien por mal (Al P. Alacchi, Mesina, 2667-1637). 3. Ponga todo empeño en portarse afablemente con los obstinados, para que reconozcan su error y se humillen, que es el camino más seguro (Al P. Costantini, Génova, 3238-1640). 4. Yo como pobre y de edad avanzadísima no deseo tener cosas superfluas y quiero morir pobre de cosas terrenas (Al P. Andolfi, Chieti, 4433-1647). 5. Obsequiará de mi parte a Mons. Ilmo. el Arzobispo, asegurándole que me acuerdo de encomendarle al Señor en todas las misas para que le conceda tal abundancia de caridad que pueda dar a todos sus súbditos y particularmente a los eclesiásticos (Idem)."