INTERCANVI ALUMNES DE LAVAL

28 de Març de 2014

Amb  els  últims coets de la mascletà sonant, arribaren els alumnes del Lycée Avèsnieres de Laval  que participaven de l’intercanvi amb alumnes de Carmelites, IES Maria Enríquez i l’Escola Pia.

Aquesta vegada l’intercanvi ha sigut més curt (del 18 al 23 de març) però, això no els ha impedit fer tota una sèrie d’activitats.

Per començar, han gaudit de la nostra festa, les Falles, alguns d’ells han anat amb les seues famílies a València per conéixer els monuments; mentre que d’altres, estaven bojos per anar a la platja i banyar-se.

Com és tradició visitaren la nostra ciutat i  a l’Ajuntament de Gandia van tindre lloc la recepció oficial sent  rebuts per les autoritats.

Quan el  viatge estava a punt de finalitzar  passaren el dia a València, gaudint dels monuments més emblemàtics i l’ Oceanogràfic.

El que més els ha agradat ha sigut l’ambient de falles, els nostres menjars (alguns d’ells deien que mengem  massa), les taronges, el nostre magnífic clima mediterrani i la platja.

Com no, agrair l’esforç que tant la Direcció, Claustre, famílies com alumnes,  hem fet perquè aquesta activitat siga possible.

MÉS IMATGES A LA GALERIA

Desembre 2016

"1. Tiene que saber que aquí corren tan pocas limosnas y tenemos tantas deudas que pagar que no sólo no podemos ayudar a la casa de Frascati, sino ni siquiera suplir sus deudas, de forma que es necesario que se ayuden a sí mismos de la mejor manera que puedan:, si son demasiados, manden fuera a alguno y no permanezcan sino los necesarios. No tenemos sal si no la compramos y no tenemos dinero para comprarla. Si no saben mantener la casa padezcan algo, y así experimentarán qué quiere decir ser pobre de la Madre de Dios (Al P. Bandoni, Frascati, 1272-1629). 2. Me agrada que insistan en las matemáticas sin dejar por ello el estudio de las virtudes: la perseverancia conduce al triunfo. Estamos tan cargados de Misas que no es posible atenderles. No puede ser que no encuentren ahí algún bienhechor que les dé la limosna necesaria para comprar aquellos dos libros. Dios bendito haga progresar sus estudios para mayor gloria suya. Deo gratias (Al P. Morelli, Florencia, 2302-1634). 3. Por ahora, los alumnos en el noviciado los mantiene la Religión donde no pagan alquiler de casa ni gastos (Al P. Sorbino, Cesena, 2303-1634). 4. Espero no se olvide de hacer oración para que Dios bendito, por medio de Su Santidad Inocencio X, resuelva cuanto antes lo que le parezca conveniente para mayor gloria de Su Divina Majestad (Al P. V. Berro, Nápoles, 4313-1645)."