INTERCANVI ALUMNES DE LAVAL

28 de Març de 2014

Amb  els  últims coets de la mascletà sonant, arribaren els alumnes del Lycée Avèsnieres de Laval  que participaven de l’intercanvi amb alumnes de Carmelites, IES Maria Enríquez i l’Escola Pia.

Aquesta vegada l’intercanvi ha sigut més curt (del 18 al 23 de març) però, això no els ha impedit fer tota una sèrie d’activitats.

Per començar, han gaudit de la nostra festa, les Falles, alguns d’ells han anat amb les seues famílies a València per conéixer els monuments; mentre que d’altres, estaven bojos per anar a la platja i banyar-se.

Com és tradició visitaren la nostra ciutat i  a l’Ajuntament de Gandia van tindre lloc la recepció oficial sent  rebuts per les autoritats.

Quan el  viatge estava a punt de finalitzar  passaren el dia a València, gaudint dels monuments més emblemàtics i l’ Oceanogràfic.

El que més els ha agradat ha sigut l’ambient de falles, els nostres menjars (alguns d’ells deien que mengem  massa), les taronges, el nostre magnífic clima mediterrani i la platja.

Com no, agrair l’esforç que tant la Direcció, Claustre, famílies com alumnes,  hem fet perquè aquesta activitat siga possible.

MÉS IMATGES A LA GALERIA

Gener 2017

"1. Advierta a todos que ninguno de los nuestros pegue directamente en la carne a los alumnos sino sobre los calzones y, si merecen un castigo mayor, que vayan a V.R., y procure que en esto se observen las Constituciones pues de otro modo los maestros poco prácticos harán cosas inconvenientes:, vaya pasando a menudo por las escuelas y mire cómo se comporta cada uno (Al P. Castilla. Frascati, 1307-1630). 2. Para tener ante el Señor una recompensa meritoria el hombre debe responder bien por mal (Al P. Alacchi, Mesina, 2667-1637). 3. Ponga todo empeño en portarse afablemente con los obstinados, para que reconozcan su error y se humillen, que es el camino más seguro (Al P. Costantini, Génova, 3238-1640). 4. Yo como pobre y de edad avanzadísima no deseo tener cosas superfluas y quiero morir pobre de cosas terrenas (Al P. Andolfi, Chieti, 4433-1647). 5. Obsequiará de mi parte a Mons. Ilmo. el Arzobispo, asegurándole que me acuerdo de encomendarle al Señor en todas las misas para que le conceda tal abundancia de caridad que pueda dar a todos sus súbditos y particularmente a los eclesiásticos (Idem)."