EL DIVENDRES DIA 29 VÀREM CELEBRAR EL DIA DE CALASSANÇ

3 de Desembre de 2013

El divendres dia 29  també vàrem celebrar el dia de CALASSANÇ a Secundària-Batxillerat. Començarem amb l’Eucaristia Presidida pel Vicari Episcopal i acompanyada per l’Abat de Gandia junt amb altres representants de diferents ordres religioses i en la que participarem diferents alumnes i el nostre cor. El pare Francesc Fuster, ens parlà dels inicis difícils de Calassanç i durant aquestes setmanes ha visitat cada classe per donar testimoni. A continuació vam esmorzar tots junts i posteriorment els alumnes participaren a diferents tallers (karaoke, manualitats, jocs de taula...) i activitats esportives com bàsquet, bolei i futbol. Alguns alumnes també optaren per ajudar als més menuts i participaren com a voluntaris en diferents activitats, inclús ens visitaren amb la mateixa finalitat, un grup d’exalumnes que organitzaren un taller de ball. Com cada any, va ser una jornada de convivència i diversió que els diferents membres de l’Escola Pia, Escolapis, personal no docent, representants dels pares, professors... acabarem amb un dinar de germanor en el que compartirem taula y records. Esperem que també per vosaltres fora un dia especial on recordar el nostre origen i la nostra missió.

MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA

Gener 2017

"1. Advierta a todos que ninguno de los nuestros pegue directamente en la carne a los alumnos sino sobre los calzones y, si merecen un castigo mayor, que vayan a V.R., y procure que en esto se observen las Constituciones pues de otro modo los maestros poco prácticos harán cosas inconvenientes:, vaya pasando a menudo por las escuelas y mire cómo se comporta cada uno (Al P. Castilla. Frascati, 1307-1630). 2. Para tener ante el Señor una recompensa meritoria el hombre debe responder bien por mal (Al P. Alacchi, Mesina, 2667-1637). 3. Ponga todo empeño en portarse afablemente con los obstinados, para que reconozcan su error y se humillen, que es el camino más seguro (Al P. Costantini, Génova, 3238-1640). 4. Yo como pobre y de edad avanzadísima no deseo tener cosas superfluas y quiero morir pobre de cosas terrenas (Al P. Andolfi, Chieti, 4433-1647). 5. Obsequiará de mi parte a Mons. Ilmo. el Arzobispo, asegurándole que me acuerdo de encomendarle al Señor en todas las misas para que le conceda tal abundancia de caridad que pueda dar a todos sus súbditos y particularmente a los eclesiásticos (Idem)."