EL DIVENDRES DIA 29 VÀREM CELEBRAR EL DIA DE CALASSANÇ

3 de Desembre de 2013

El divendres dia 29  també vàrem celebrar el dia de CALASSANÇ a Secundària-Batxillerat. Començarem amb l’Eucaristia Presidida pel Vicari Episcopal i acompanyada per l’Abat de Gandia junt amb altres representants de diferents ordres religioses i en la que participarem diferents alumnes i el nostre cor. El pare Francesc Fuster, ens parlà dels inicis difícils de Calassanç i durant aquestes setmanes ha visitat cada classe per donar testimoni. A continuació vam esmorzar tots junts i posteriorment els alumnes participaren a diferents tallers (karaoke, manualitats, jocs de taula...) i activitats esportives com bàsquet, bolei i futbol. Alguns alumnes també optaren per ajudar als més menuts i participaren com a voluntaris en diferents activitats, inclús ens visitaren amb la mateixa finalitat, un grup d’exalumnes que organitzaren un taller de ball. Com cada any, va ser una jornada de convivència i diversió que els diferents membres de l’Escola Pia, Escolapis, personal no docent, representants dels pares, professors... acabarem amb un dinar de germanor en el que compartirem taula y records. Esperem que també per vosaltres fora un dia especial on recordar el nostre origen i la nostra missió.

MÉS IMATGES A LA GALERIA MULTIMÈDIA

"1. Mandará de mi parte que todos los Hermanos, tanto clérigos como operarios, hablen de rodillas no sólo al Superior sino también a los otros sacerdotes (Al P. Costantini, Nursia, 742-1627). 2. A mí me gustaría la del Rossolini (la casa) por estar más alejada de donde hay mujeres (Al P. Castilla, Frascati, 743-1627). 3. Deseo que aprenda en el menor tiempo posible las matemáticas y la escritura porque con el beneplácito común tengo intención de introducir las escuelas en Venecia (Al P. Morelli, Florencia, 1925-1632). 4. Si bien dice V.R. que tiene pocos sujetos, tendría que tratarlos de tal manera que quienes tienen talento para realizar dos oficios no los ocupara sólo en uno, porque así es como se debe obrar en la necesidad:, hay gran diferencia en el gobierno de una casa si se sabe encargar los oficios según el talento de cada uno, cosa que se tendría que hacer en todas las casas, sobre todo si los Superiores tuvieran el celo que deben tener los nuestros (Al P. Fedele, Nápoles, 2983-1638). 5. Vuestra Caridad hizo un acto de gran perfección y humildad al renunciar al título de clérigo y por tanto de sacerdote:, si Vuestra Caridad hubiese sabido conservar semejante acto hasta el final de su vida, hubiese conseguido un premio muy grande en el Paraíso, pero ahora que se arrepiente de haber hecho un acto de tanta perfección, tentado del enemigo no cesa de importunar en deshacer ese acto (Al P. Martorelli, Nápoles, 4069-1642)."