CURSO VIRTUAL PARA PADRES Y MADRES: “EN FAMILIA”

20 de Novembre de 2013

La Conselleria de Sanitat de la Generalitat, en el seu afany de dotar a les famílies d'instruments que faciliten la seua labor de prevenció de conductes de risc, està desenvolupant el CURS VIRTUAL PER A PARES I MARES: “EN FAMÍLIA”, en col·laboració amb la Fundació d'Ajuda contra la Drogoaddicció (FAD), com una experiència pionera en la intervenció familiar Municipal.

El Curs Virtual per a pares “En Família” ha estat dissenyat per a enfortir el paper preventiu de conductes de risc (entre les quals es troben, entre unes altres, els problemes derivats pel consum de drogues), des del convenciment que prevenir en la família és alguna cosa natural, és a dir, alguna cosa possible de realitzar dia a dia, de forma senzilla i constant des d'una edat molt precoç. Està dirigit a pares i mares amb fills en edat escolar, interessats a conèixer o, si escau, aprofundir en les possibilitats d'actuació preventiva en la seua família.

Donat el caràcter gratuït de l'activitat i el gran nivell d'acceptació d'aquest curs, és convenient ens confirme el seu interès a participar en el Curs Virtual. Per a poder atendre la seua sol·licitud el més eficaçment possible li adjunte la següent adreça Web http://www.aulavirtualfad.org/enfamilia_VALENCIA.htm on trobarà una descripció detallada del Curs Virtual. Comencem l'11 de novembre però les inscripcions es poden realitzar des del 21 d'octubre fins al 25 de novembre.

Gener 2017

"1. Advierta a todos que ninguno de los nuestros pegue directamente en la carne a los alumnos sino sobre los calzones y, si merecen un castigo mayor, que vayan a V.R., y procure que en esto se observen las Constituciones pues de otro modo los maestros poco prácticos harán cosas inconvenientes:, vaya pasando a menudo por las escuelas y mire cómo se comporta cada uno (Al P. Castilla. Frascati, 1307-1630). 2. Para tener ante el Señor una recompensa meritoria el hombre debe responder bien por mal (Al P. Alacchi, Mesina, 2667-1637). 3. Ponga todo empeño en portarse afablemente con los obstinados, para que reconozcan su error y se humillen, que es el camino más seguro (Al P. Costantini, Génova, 3238-1640). 4. Yo como pobre y de edad avanzadísima no deseo tener cosas superfluas y quiero morir pobre de cosas terrenas (Al P. Andolfi, Chieti, 4433-1647). 5. Obsequiará de mi parte a Mons. Ilmo. el Arzobispo, asegurándole que me acuerdo de encomendarle al Señor en todas las misas para que le conceda tal abundancia de caridad que pueda dar a todos sus súbditos y particularmente a los eclesiásticos (Idem)."