CURSO VIRTUAL PARA PADRES Y MADRES: “EN FAMILIA”

20 de Novembre de 2013

La Conselleria de Sanitat de la Generalitat, en el seu afany de dotar a les famílies d'instruments que faciliten la seua labor de prevenció de conductes de risc, està desenvolupant el CURS VIRTUAL PER A PARES I MARES: “EN FAMÍLIA”, en col·laboració amb la Fundació d'Ajuda contra la Drogoaddicció (FAD), com una experiència pionera en la intervenció familiar Municipal.

El Curs Virtual per a pares “En Família” ha estat dissenyat per a enfortir el paper preventiu de conductes de risc (entre les quals es troben, entre unes altres, els problemes derivats pel consum de drogues), des del convenciment que prevenir en la família és alguna cosa natural, és a dir, alguna cosa possible de realitzar dia a dia, de forma senzilla i constant des d'una edat molt precoç. Està dirigit a pares i mares amb fills en edat escolar, interessats a conèixer o, si escau, aprofundir en les possibilitats d'actuació preventiva en la seua família.

Donat el caràcter gratuït de l'activitat i el gran nivell d'acceptació d'aquest curs, és convenient ens confirme el seu interès a participar en el Curs Virtual. Per a poder atendre la seua sol·licitud el més eficaçment possible li adjunte la següent adreça Web http://www.aulavirtualfad.org/enfamilia_VALENCIA.htm on trobarà una descripció detallada del Curs Virtual. Comencem l'11 de novembre però les inscripcions es poden realitzar des del 21 d'octubre fins al 25 de novembre.

Desembre 2016

"1. Tiene que saber que aquí corren tan pocas limosnas y tenemos tantas deudas que pagar que no sólo no podemos ayudar a la casa de Frascati, sino ni siquiera suplir sus deudas, de forma que es necesario que se ayuden a sí mismos de la mejor manera que puedan:, si son demasiados, manden fuera a alguno y no permanezcan sino los necesarios. No tenemos sal si no la compramos y no tenemos dinero para comprarla. Si no saben mantener la casa padezcan algo, y así experimentarán qué quiere decir ser pobre de la Madre de Dios (Al P. Bandoni, Frascati, 1272-1629). 2. Me agrada que insistan en las matemáticas sin dejar por ello el estudio de las virtudes: la perseverancia conduce al triunfo. Estamos tan cargados de Misas que no es posible atenderles. No puede ser que no encuentren ahí algún bienhechor que les dé la limosna necesaria para comprar aquellos dos libros. Dios bendito haga progresar sus estudios para mayor gloria suya. Deo gratias (Al P. Morelli, Florencia, 2302-1634). 3. Por ahora, los alumnos en el noviciado los mantiene la Religión donde no pagan alquiler de casa ni gastos (Al P. Sorbino, Cesena, 2303-1634). 4. Espero no se olvide de hacer oración para que Dios bendito, por medio de Su Santidad Inocencio X, resuelva cuanto antes lo que le parezca conveniente para mayor gloria de Su Divina Majestad (Al P. V. Berro, Nápoles, 4313-1645)."