Galeria Multimèdia

Imatges

27 d'Abril de 2012
EIXIDES CULTURALS EDUCACIÓ INFANTIL

El passat 19 d’Abril els alumnes d’infantil vam passar un dia d’aventures, els de 3 anys a la granja, els de 4 anys a Àfrica en BioParc i els de 5 anys amb els animals marins a Mundo Mar. Tots va eixir molt bé i els alumnes s’ho van passar genial.

24 d'Abril de 2012
CONVIVÈNCIA de ROSTRO a l’ERMITA DE SANTA ANNA. 22 abril 20121

Dins la programació que hi havia del mes d’abril vam tindre la Convivència de Rostro, des de les 10,30 a l’ermita de Santa Anna de Gandia, a partir del document que hi havia preparat “CALASANZ, una historia compartida”, que vam llegir i reflexionar en un primer moment. Després vam participar amb la gent del barri, que pujaren a l’ermita, a l’eucaristia del tercer Diumenge de Pasqua que presidí com de costum el P. Enric Ferrer, més concorreguda que mai...

8 de Març de 2012
RECICLA L‘ESCOLA

Dins la campanya RECICLA L‘ESCOLA i amb la ajuda de Guillem monitor mediambiental subvencionat per la CAM, el dilluns vam fer un tallers en la ESO .En 1r ESO reciclatge de tetrabrick i elaboració de unes carteretes. En 3 r ESO i 4t PDC vam fer un rellotge solar reciclant un CD, utilitzant els principis matemàtics i astronòmics. Van ser unes activitats molt didàctiques i interesants.

7 de Març de 2012
TALLER TITELLES

El 6 de març les classes de 4 i 5 anys, van rebre la visita de Guille, un dels promotors de la campanya recicla a l'escola organitzada per la CAM. ens va ensenyar a fer una titella amb material reutilitzable, ens ho vam passar molt bé!. a més ens va contar la importància de reciclar i totes les coses que podem fer amb aquests materials.

2 de Març de 2012
VISITA A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL

Durant les últimes setmanes, els alumnes d´Infantil han visitat la Biblioteca Municipal, on han gaudit de molts contes que allí poden trovar. Des del centre, animem a les famílies a fer us d´aquest servei tant motivador per als seus fills.

1 de Març de 2012
VISITA A LA COMUNITAT D

VISITA A LA COMUNITAT D'ESCOLAPIS

El passat 28 de Febrer, un grup d´alumnes dels diferents nivells d´Educació Infantil van visitar la Comunitat on viuen els escolapis de la nostra escola. De cada classe van anar dos representants que van conèixer de la mà del Pare Enric que hi ha a la Comunitat, així com “portes secretes” o “quadres que guarden coses”. A la tornada a les classes, aquests alumnes van contar tot el que van vore, acompanyant-se en fotos realitzades durant la visita. Va ser una gran experiència.

29 de Febrer de 2012
EIXIDES INFANTIL - OFICIS

Els xiquets i les xiquetes de les classes de 4 anys estan estudiant els oficis del nostre entorn més proper, per esta raó estem realitzant diverses eixides: a la farmàcia, impremta, concessionari de cotxes, bar, casal faller, bombers, i algunes més que encara ens queden per fer.

24 de Febrer de 2012
ARBRES A L’AULA – 4t PRIMÀRIA

Els alumnes de 4t Primària han participat en el projecte d’educació ambiental del Departament d’Educació de l’Ajuntament de Gandia Arbres a l’Aula. Durant tot un any, des de febrer de 2011 fins al 23 de febrer, els alumnes han tingut a la classe una carrasca que han cuidat entre tots, que en les vacances algú se l’endut a casa i que, ara, l’han plantada en la Ribera del Serpis.

23 de Febrer de 2012
TEATRE EN ANGLÈS PER A PRIMÀRIA

El passat 21-II-2012 els alumnes de Tercer Cicle de primària gaudiren d’una obra de teatre en anglès, Aladdin, que va ser representada per la companyia La Tournée. Va ser una magnífica posada en escena del clàssic de les Mil i una nits, en la que, a més de practicar l’idioma, els alumnes pogueren actuar amb els actors en la representació. En finalitzar, els actors acceptaren gratament un torn de preguntes en anglès.

21 de Febrer de 2012
Aladdin - Magic Moments

Els alumnes d’infantil gaudiren d’una obra de teatre en anglès, aladdin. Va ser una magnífica posada en escena del clàssic de les Mil i una nits, en la que, a més de practicar l’idioma, els alumnes pogueren actuar amb els actors en la representació. Els personatges van fer les delícies dels espectadors. Què bé ho vam passar!

Desembre 2016

"1. Tiene que saber que aquí corren tan pocas limosnas y tenemos tantas deudas que pagar que no sólo no podemos ayudar a la casa de Frascati, sino ni siquiera suplir sus deudas, de forma que es necesario que se ayuden a sí mismos de la mejor manera que puedan:, si son demasiados, manden fuera a alguno y no permanezcan sino los necesarios. No tenemos sal si no la compramos y no tenemos dinero para comprarla. Si no saben mantener la casa padezcan algo, y así experimentarán qué quiere decir ser pobre de la Madre de Dios (Al P. Bandoni, Frascati, 1272-1629). 2. Me agrada que insistan en las matemáticas sin dejar por ello el estudio de las virtudes: la perseverancia conduce al triunfo. Estamos tan cargados de Misas que no es posible atenderles. No puede ser que no encuentren ahí algún bienhechor que les dé la limosna necesaria para comprar aquellos dos libros. Dios bendito haga progresar sus estudios para mayor gloria suya. Deo gratias (Al P. Morelli, Florencia, 2302-1634). 3. Por ahora, los alumnos en el noviciado los mantiene la Religión donde no pagan alquiler de casa ni gastos (Al P. Sorbino, Cesena, 2303-1634). 4. Espero no se olvide de hacer oración para que Dios bendito, por medio de Su Santidad Inocencio X, resuelva cuanto antes lo que le parezca conveniente para mayor gloria de Su Divina Majestad (Al P. V. Berro, Nápoles, 4313-1645)."