Galeria Multimèdia

Imatges

21 de Juny de 2011
Padrins de lectura 5 A

DURANT AQUEST CURS ELS ALUMNES DE 5 ANYS HAN REALITZAT DIFERENTS ACTIVITATS DINS DEL PLA D´ANIMACIÓ A LA LECTURA DE L´ESCOLA PIA. UNA D´AQUESTES ACTIVITYATS HA SIGUT ELS PADRINS DE LECTURA, EN LA QUAL ALUMNES DE 1r D´E.S.O. APADRINEN UN XIQUET O XIQUETA DE 5 ANYS PER AJUDAR-LO A LLEGIR.

21 de Juny de 2011
Padrins de lectura 5 B

Eixida Infantil 5 anys a Mundomar

Els xiquets i xiquetes de 5 anys hem passat un dia inoblidable a Mundomar: dofins, lleons marins… i molts més animals dels quals hem disfrutat en esta última excursió d’Infantil. Esperem fer-ne moltes més junts a Primària.

Eixida Infantil 4 anys a Terranatura

Terranatura ha sigut el destí de l’excursió de 4 anys. Allí hem disfrutat de veure en directe els animals salvatges que hem estat estudiant. Quin dia més bò hem passat tots junts!

Eixida Infantil 3 anys a la Granja de Benigànim

La pluja a última hora no ens ha impedit disfrutar d’un dia de granja als xiquets de tres anys: gallines, ànecs, cabretes… i moltes altres activitats de granja que hem fet de molt bona gana i amb molta il•lusió. Un dia de categoria!

9 de Juny de 2011
PARTICIPACIÓ EN LES COMPETICIONS ESPORTIVES DE L’ESCOLA PIA

Més de quaranta alumnes de Secundària i Batxillerat han participat durant aquest curs 2010-2011 en les Competicions Esportives organitzades pel professor d’Educació Física Miguel Moya.

7 de Juny de 2011
Excursió 3r trimestre 2n cicle de Primària

La música ens ha fet gaudir d’un dia ple d’experiències i jocs amb els amics. Vam triar el Parc de l’Eixereta de Burjassot i allí fins els esquirols s’acostaven a veure i escoltar com jugàvem.

3 de Juny de 2011
Exposició artistes infantil

DURANT TOT L´ANY, ELS XIQUETS I XIQUETES D'INFANTIL HAN CONEGUT DIFERENTS AUTORS I TÉCNIQUES DE L´ART, I ELS HAN PLASMAT EN UN RECULL DE TREBALLS QUE PODRIA DEIXAR BOCABADAT A VAN GOGH O PICASSO.

2 de Juny de 2011
Graduació 2n Batxillerat

El passat divendres 29 de maig els alumnes de 2n Batxillerat es graduaren. Primer tinguérem una celebració a l’Església amb parlaments del titular i director, pares i alumnes. Posteriorment, es feu lliurament de l’orla, insígnia del col•legi i clauer. Finalment, sopàrem al voltant de 200 persones al Claustre de l’Antiga Universitat i visionarem un power-point de fotografies.

30 de Maig de 2011
EXPOSICIÓ DE PLÀSTICA A PRIMÀRIA

Aquest és el segon curs que fem exposició de plàstica. El professorat ha vist la necessitat de continuar-la perquè motiva la relació interpersonal dels alumnes al treballar en alguns nivells en equip i a la vegada es produix una relació entre els cicles de Primària. A més a més està la satisfacció de vore el resultat d’un treball que duu a la reflexió per intentar plasmar allò que es vol i els professors/res vegem com els alumnes interpreten el món que els envolta.

Gener 2017

"1. Haremos oración para que el Señor muestre su santa voluntad (Al P. Cananea, Frascati, 284- 1625). 2. Todos los de casa tienen que ayudar ahí buscando limosnas. Si todos se preocupan de ayudar al prójimo como se debe, el Señor no dejará de socorrernos inspirando a muchos a dar limosna:, pero si las escuelas no van bien, ni tampoco va bien la observancia de las reglas, no se deben maravillar de que el Señor les deje padecer (Al P. Reale, Cárcare, 773-1628). 3. Procuren que nadie esté ocioso, sino traten de comportarse con caridad y concordia entre todos, y así serán amados y bendecidos por Dios (Idem). 4. Juntamente con la carta de Vuestra Reverencia he recibido el informe particular sobre cada clase y sobre el número de alumnos que hay en ellas. Aunque me parece que todas van bien, en la de los pequeños han hecho mal admitiendo más de 190, sin contar los que cada día van llegando. Para ellos son necesarios cuatro maestros, pues no hace poco un maestro si enseña bien a 50. Por el contrario, siendo tantos no podrán ser bien educados y de este modo perderá el buen nombre. Ponga remedio para el futuro (Al P. Peri, Carmañola, 3022-1639). 5. Siento que hasta ahora no hayan hecho aprender a todos los alumnos los misterios de la vida de Cristo bendito y los ejercicios espirituales con los actos de las virtudes más necesarias. Procuraré enviarle cuanto antes alguna hoja con esas cosas (Idem). 6. Mientras Dios bendito me conceda vivir no dejo ni dejaré de pedirle con la mayor humildad posible por V. S. Illma., para que en medio de tantas tribulaciones como existen hoy día y otras que vendrán quizás mayores, S. D. M. dé a V. S. Illma. un corazón lleno de caridad y paciencia cristianas para que sepa superar las tribulaciones e imperfecciones de su pueblo con mucho mérito y aprovechamiento de su grey (A mons. Papacoda, Lecce, 4526-1648). 7. Yo no eximo a nadie del mérito de la santa observancia, pues en ella hay gran mérito (Al P. Cananea, Frascati, 283-1625)."