Galeria Multimèdia

Imatges

21 de Juny de 2011
Padrins de lectura 5 A

DURANT AQUEST CURS ELS ALUMNES DE 5 ANYS HAN REALITZAT DIFERENTS ACTIVITATS DINS DEL PLA D´ANIMACIÓ A LA LECTURA DE L´ESCOLA PIA. UNA D´AQUESTES ACTIVITYATS HA SIGUT ELS PADRINS DE LECTURA, EN LA QUAL ALUMNES DE 1r D´E.S.O. APADRINEN UN XIQUET O XIQUETA DE 5 ANYS PER AJUDAR-LO A LLEGIR.

21 de Juny de 2011
Padrins de lectura 5 B

Eixida Infantil 5 anys a Mundomar

Els xiquets i xiquetes de 5 anys hem passat un dia inoblidable a Mundomar: dofins, lleons marins… i molts més animals dels quals hem disfrutat en esta última excursió d’Infantil. Esperem fer-ne moltes més junts a Primària.

Eixida Infantil 4 anys a Terranatura

Terranatura ha sigut el destí de l’excursió de 4 anys. Allí hem disfrutat de veure en directe els animals salvatges que hem estat estudiant. Quin dia més bò hem passat tots junts!

Eixida Infantil 3 anys a la Granja de Benigànim

La pluja a última hora no ens ha impedit disfrutar d’un dia de granja als xiquets de tres anys: gallines, ànecs, cabretes… i moltes altres activitats de granja que hem fet de molt bona gana i amb molta il•lusió. Un dia de categoria!

9 de Juny de 2011
PARTICIPACIÓ EN LES COMPETICIONS ESPORTIVES DE L’ESCOLA PIA

Més de quaranta alumnes de Secundària i Batxillerat han participat durant aquest curs 2010-2011 en les Competicions Esportives organitzades pel professor d’Educació Física Miguel Moya.

7 de Juny de 2011
Excursió 3r trimestre 2n cicle de Primària

La música ens ha fet gaudir d’un dia ple d’experiències i jocs amb els amics. Vam triar el Parc de l’Eixereta de Burjassot i allí fins els esquirols s’acostaven a veure i escoltar com jugàvem.

3 de Juny de 2011
Exposició artistes infantil

DURANT TOT L´ANY, ELS XIQUETS I XIQUETES D'INFANTIL HAN CONEGUT DIFERENTS AUTORS I TÉCNIQUES DE L´ART, I ELS HAN PLASMAT EN UN RECULL DE TREBALLS QUE PODRIA DEIXAR BOCABADAT A VAN GOGH O PICASSO.

2 de Juny de 2011
Graduació 2n Batxillerat

El passat divendres 29 de maig els alumnes de 2n Batxillerat es graduaren. Primer tinguérem una celebració a l’Església amb parlaments del titular i director, pares i alumnes. Posteriorment, es feu lliurament de l’orla, insígnia del col•legi i clauer. Finalment, sopàrem al voltant de 200 persones al Claustre de l’Antiga Universitat i visionarem un power-point de fotografies.

30 de Maig de 2011
EXPOSICIÓ DE PLÀSTICA A PRIMÀRIA

Aquest és el segon curs que fem exposició de plàstica. El professorat ha vist la necessitat de continuar-la perquè motiva la relació interpersonal dels alumnes al treballar en alguns nivells en equip i a la vegada es produix una relació entre els cicles de Primària. A més a més està la satisfacció de vore el resultat d’un treball que duu a la reflexió per intentar plasmar allò que es vol i els professors/res vegem com els alumnes interpreten el món que els envolta.

Desembre 2016

"1. En cuanto a la admisión de alguno a la profesión obsérvense las normas dadas para todos los que profesen en el futuro: cada cuatro meses se tenga el escrutinio de los novicios y si encuentra que alguno no camina bien, mándelo fuera para que no dé mal ejemplo a los demás (Al P. Fedele, Nápoles, 1540-1630). 2. Es mejor ser pocos y observantes que muchos y relajados (ídem). 3. Confío mucho en la diligencia que usará V.R. con los novicios de la que depende el buen resultado de los religiosos:, haga que amen profundamente la santa humildad que así caminarán con seguridad (Al P. Busdraghi, Nápoles, 1541-1630). 4. En cuanto al libro que me pide si me hubiera indicado en concreto el nombre del autor, se lo hubiera mandado. Trataré de proveer alguno adecuado:, no sé si tienen ahí los puntos de humildad del P. Sancho, que es un libro pequeño y muy apropiado para los novicios (ídem). 5. Se podrán servir de algunos novicios mientras haya necesidad para la obra, con tal que sean modestos, que así lo hacemos aquí en Roma (Al P. Cherubini, Nápoles, 1542-1630). 6. Le escribí la semana pasada algunas cosas sobre todo de la oración, ya que sin ella no se puede estar a bien con Dios, y es tan necesaria al hombre interior como el alimento corporal al hombre exterior (ídem). 7. El H. Marco Antonio haría bien que junto con el H. de la primera se preocupase de aprender y hacerse apto para el sacerdocio, que ser sacerdote e ignorante no le conviene para bien de su alma, siendo la dignidad del sacerdote tal que muchos literatos que la han conocido no se han atrevido a recibirla (Al P. Bandoni, Frascati, 1724-1631). 8. Ya se enterará con detalle por otros de las decisiones tomadas aquí en Roma, las cuales, como debe creerse, son del Espíritu Santo, y poniéndolas en práctica adquirirá muchísimo mérito ante Dios (Al P. Michelini, Florencia, 3811-1641). 9. Viendo la poca voluntad que muestra V.R. en cumplir la obediencia del Superior y más bien el deseo de hacer la suya, recomendaremos a Dios bendito que guíe esa fundación a mayor gloria suya, y si no resulta será señal de que no es su voluntad:, semejantes fundaciones no se logran con actos de soberbia, sino con mucha paciencia y humildad (Al P. Cerutti, Vercelli, 3816-1641)."