Galeria Multimèdia

Imatges

31 de Maig de 2010
TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ

Un nombrós grup de xiquets, pares i mares, mestres escolapis van participar el darrer dissabte, 29 de maig, a la Trobada d’Escoles en València de la Safor-Valldigna. Es va celebrar al voltant de la Plaça del Prado, amb l’acollida i la recepció de benvinguda de totes les escoles per part dels membres de l’Ajuntament i de la Família Borja. El Sr. Alcalde en el seu parlament va fer esment del P. Faus, capdavanter de l’ensenyament en valencià, recentment nomenat a títol pòstum Fill Adoptiu de Gandia. Ens van entregar un recordatori que consisteix en un taulell que porta les corones del Palau Ducal. Després en els tallers els mestres d’Infantil i Primària, tots els xiquets van fer treballs “La Safor de nit i de dia”, amb els edificis més significatius de la nostra ciutat. El lema escollit enguany per a totes les trobades era “Tu tens la clau”. Obri el pany amb la teua clau i deixa passar un alè fresc que et porta un seguit de paraules que formen part de la nostra vida. Obri el pany amb la teua clau i deixa passar un munt d’històries, llegendes, contes, cançons,.. que ens han fet créixer com a persones. Obri el món amb la teua clau i submergeix-te en una cultura que ha estat capaç de crear el mons més fantàstics o els poemes més dolços. Tu tens la clau. Usa-la per obrir-te al valencià. El dissabte com es pot veure a les imatges va ser un magnífic dia de festa per a menuts i grans que ens estimula a seguir en el nostre treball per difondre la nostra llengua.

28 de Maig de 2010
EXPOSICIÓ PLÀSTICA

L’última setmana de maig l’hem dedicada aquest curs a fer una exposició de treballs de Plàstica amb les tècniques que els alunmes han experimentat. La idea parteix de l’exposició que va començar 6é el curs passat pintant sobre llenç i a la que ens hem sumat tota Primària. Hem considerat que podia ser interessant donar-li la importància que té aquesta àrea anomenada de vegades de “maria” i en la que a diari els alumnes ens sorprenen amb la seua creativitat. Mirant de motivar i animar a que les produccions artístiques siguen cada vegada millor ací està el millor de cadascú. Gràcies pel que ens ensenyeu dia a dia Professors i professores de Primària

27 de Maig de 2010
HOQUEI

El 18 i 27 de maig van vindre del club d’Hoquei a fer demostracions d’aquest esport. La idea era fer conèixer aquesta pràctica als alumnes ja que la pràctica d’esport ajuda al desenvolupament físic i mental dels estudiants. En un primer moment l’entrenador va parlar de les categories, nombre de jugador,temps de joc, material i de les regles del joc i a continuació van passar a fer partits per grups.

3 de Maig de 2010
SETMANA DEL LLIBRE A L’EDUCACIÓ INFANTIL

El dimecres 21 d’abril férem un teatre el professorat d’Educació Infantil per als xiquets/es del nostre cicle. El dia 23 d’abril, per la vesprada, es va realitzar la Gymkama nostre cicle.

28 d'Abril de 2010
EXCURSIÓ AL SAFARI PARK VERGER
25 d'Abril de 2010
EIXIDA A MUNDOMAR.
23 d'Abril de 2010
Dia del Llibre
22 d'Abril de 2010
Visita d

Febrer 2017

"1. Me encuentro aquí con tantos trabajos y perturbaciones que no tengo tiempo de resolver ni la mitad de los asuntos:, rueguen al Señor me conceda gracia y fuerza para saber servirlo bien (Al P. Cananea, Frascati, 202- 1624). 2. En cuanto a las deudas de la casa de la Duchesca, me extraña que no tengan para poder vivir:, la falta de observancia de las Constituciones hace evidentes estas miserias, porque si las observasen por amor de Dios, verían mayor abundancia (Al P. Graziani, Nápoles, 2201 -1634). 3. V.R. procure arreglar lo del noviciado de Palermo de manera que se viva con mucha observancia y que traten con los profesos lo menos posible. En el pasado creo que han vivido con cierta libertad:, por lo tanto, procure en cuanto sea posible que desaparezcan los conventículos y se introduzca el silencio continuo entre los nuestros. Si lo logra hacer observar algunos días, mientras reside ahí, hará algo muy santo. Procure que el P. Vicente tenga en esto especial cuidado, porque donde no hay silencio, no hay oración, ni mortificación sino relajación grande (Al P. Costantini, Nursia, 3046-1639). 4. Procure también que en lo referente al dinero y a las limosnas haya una gran observancia, pues en esto muchos se engañan con perjuicio de la propia conciencia (Idem). 5. No obstante las dificultades que han puesto y ponen esos relajados de Génova y algunos otros de esa Provincia, espero que el Señor saque a la luz las imperfecciones y mala voluntad de semejantes elementos, puesto que ellos pretenden la ruina de la Religión, como han demostrado muchos queriendo volver al siglo, o algunos pasando a Religión más laxa:, y como no les ha resultado esta treta por el camino ordinario, han procurado y procuran con otros medios destruir la Religión. Y así «per indirectum» salirse con su primer intento (Al P. Tocco, Génova, 3291-1640). 6. Deseo muy de veras que en la casa donde reside V.R. ahí en Cárcare haya verdadera observancia religiosa, porque tengo entendido que las Constituciones no se observan nada. No mande a nadie solo de ninguna forma. Por el resultado de cuanto escribo a V.R. conoceré la buena voluntad que tiene para con la Religión y su General (ídem)."